Financial Statements and Cash Flow Statements (5 cr)
Code: KH00CV78-3001
General information
- Enrollment
- 01.06.2024 - 08.09.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.09.2024 - 20.12.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Pia Lindman
- Course
- KH00CV78
Realization has 12 reservations. Total duration of reservations is 48 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 03.09.2024 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Tilinpäätös ja rahoituslaskelmat KH00CV78-3001 |
LEM_A308
Oppimistila BYOD
|
Tue 10.09.2024 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Tilinpäätös ja rahoituslaskelmat KH00CV78-3001 |
LEM_A308
Oppimistila BYOD
|
Tue 17.09.2024 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Tilinpäätös ja rahoituslaskelmat KH00CV78-3001 |
LEM_A308
Oppimistila BYOD
|
Tue 24.09.2024 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Tilinpäätös ja rahoituslaskelmat KH00CV78-3001 |
LEM_A308
Oppimistila BYOD
|
Tue 01.10.2024 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Tilinpäätös ja rahoituslaskelmat KH00CV78-3001 |
LEM_B143
Oppimistila muunto
|
Tue 08.10.2024 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Tilinpäätös ja rahoituslaskelmat KH00CV78-3001 |
LEM_A308
Oppimistila BYOD
|
Tue 22.10.2024 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Tilinpäätös ja rahoituslaskelmat KH00CV78-3001 |
LEM_A308
Oppimistila BYOD
|
Tue 29.10.2024 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Tilinpäätös ja rahoituslaskelmat KH00CV78-3001 |
LEM_A308
Oppimistila BYOD
|
Tue 05.11.2024 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Tilinpäätös ja rahoituslaskelmat KH00CV78-3001 |
LEM_A308
Oppimistila BYOD
|
Tue 12.11.2024 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Tilinpäätös ja rahoituslaskelmat KH00CV78-3001 |
LEM_A308
Oppimistila BYOD
|
Tue 19.11.2024 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Tilinpäätös ja rahoituslaskelmat KH00CV78-3001 |
LEM_A308
Oppimistila BYOD
|
Tue 03.12.2024 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Tilinpäätös ja rahoituslaskelmat KH00CV78-3001 |
LEM_A308
Oppimistila BYOD
|
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
- flexibility in financial statements; depreciation difference, provisions, revaluation
- current assets, inventories
- VAT in practise
- Cash flow statement
Objective
The student can
• prepare the financial statements and take account of any flexibility in the preparation of the
financial statements
• resolve specific VAT issues
• prepare a cash flow statement
Content
• financial statements
• flexibility items in the financial statements; depreciation, provisions, and reserves, value
adjustments
• inventory valuation and income recognition principles
• practical VAT situations
• cash flow statement
Materials
Tomperi, S. 2023 Käytännön kirjanpito, teoria- ja harjoituskirja. Edita.
Tomperi, S. 2023 Kehittyvä kirjanpitotaito, teoria- ja harjoituskirja. Edita.
Lähiopetuskerroilla jaettava materiaali (ItsLearning)
Teaching methods
Lähiopetus, harjoitustehtävät, oppimisraportit, itsenäinen työskentely, arvioitava tehtävä.
Pedagogic approaches and sustainable development
Tehtäväperusteinen, tietojen ja taitojen soveltamista korostava menetelmä. Läsnäolo lähitunneilla on suotavaa.
Completion alternatives
Luennot ja harjoitukset, oppimisraportit ja esitykset, arvioitava tehtävä, itsenäinen työskentely
Evaluation methods and criteria
Oppimisraportit (6 kpl), bonustehtävät (10 % arvosanaan), osallistuminen ryhmätöihin (esitykset), arvioitava tehtävä
Failed (0)
Oppimisraportit/oppimisraportteja tekemättä tai ei osallistunut ryhmätyöhön tai arvioitava tehtävä tekemättä
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
1: puolet arvioitavan tehtävän pisteistä, oppimisraportit kirjoitettu samoin osallistunut esityksen tekemiseen
Assessment criteria, good (3-4)
3: n. 70 % arvioitavan tehtävän pisteistä, oppimisraportit kirjoitettu ajatuksella samoin osallistunut esityksen tekemisen
Assessment criteria, excellent (5)
n. 90 % arvioitavan tehtävän pisteistä, oppimisraportit kirjoitettu hyvin ja ajatuksella sisältäen pohdintaa omasta oppimisesta ja aktiivinen osallistuminen esityksen tekemiseen ja esittämiseen