Skip to main content

Higher Education Studies and Working Life Skills 5 (1 cr)

Code: 1002358-3264

General information


Enrollment

19.08.2024 - 30.09.2024

Timing

30.08.2024 - 30.05.2025

Number of ECTS credits allocated

1 op

Mode of delivery

Contact teaching

Campus

Linnankatu Arts Campus

Teaching languages

  • Finnish

Degree programmes

  • Degree Programme in Performing Arts

Teachers

  • Minna Karesluoto

Groups

  • PTEASS21
  • 30.08.2024 13:15 - 16:30, Uusien ykkösten kaste, Sirkusopiskelijan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ75-3003, sirkusopiskelijan aku 3 ja 5
  • 02.09.2024 09:00 - 12:15, Taideakatemian yhteinen aloitus, sirkusopiskelijan ammatillinen kasvu
  • 02.09.2024 13:15 - 16:30, Sirkuskoulutuksen yhteinen aloitus, sirkusopiskelijan ammatillinen kasvu
  • 17.09.2024 13:15 - 14:45, Sirkusopiskelijan ammatillinen kasvu 5
  • 24.09.2024 13:15 - 14:45, Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3264
  • 05.11.2024 13:15 - 14:45, Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3264
  • 12.11.2024 13:15 - 14:45, Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3264
  • 19.11.2024 13:15 - 14:45, Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3264
  • 26.11.2024 13:15 - 14:45, Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3264
  • 03.12.2024 13:15 - 14:45, Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3264
  • 10.12.2024 13:15 - 14:45, Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3264
  • 11.12.2024 13:15 - 16:30, Sirkuksen soolodemojen katsominen ja palautteen antaminen
  • 17.12.2024 13:15 - 14:45, Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3264
  • 17.12.2024 15:00 - 16:30, Hops-keskustelut
  • 18.12.2024 09:00 - 10:30, Sirkuskoulutuksen yhteinen siivous, sirkusopiskelijan ammatillinen kasvu
  • 18.12.2024 10:45 - 12:15, Sirkuskoulutuksen yhteinen lopetus

Objective

The student can create a plan to complete the studies and prepare him/herself for situations in job-hunting.
Developing working life skills – towards working life
- The student can apply what he/she has learned in a work environment

- The student gives feedback through the student barometre questionnaire

ISP
- The student creates an employment and career plan

Content

Developing working life skills – towards working life
- training the use of innovative methods

- RDI/cooperatives/working life as a part of studies

- thesis as a part of studies and career planning

- entrepreneurship
- practical training
- working life skills

- cooperation with companies
ISP
- development discussion

- the graduation process

- opportunities for postgraduate studies

Evaluation scale

H-5