Skip to main content

Communications Design and Development (5 cr)

Code: KU00BT15-3005

General information


Enrollment
02.12.2024 - 18.03.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
18.03.2025 - 13.05.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Arts Academy
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Media Management
Teachers
Taru Lehtinen
Teacher in charge
Taru Lehtinen
Course
KU00BT15

Realization has 4 reservations. Total duration of reservations is 8 h 0 min.

Time Topic Location
Tue 18.03.2025 time 16:00 - 18:00
(2 h 0 min)
Viestinnän suunnittelu ja kehittäminen KU00BT15-3005

Tue 08.04.2025 time 16:00 - 18:00
(2 h 0 min)
Viestinnän suunnittelu ja kehittäminen KU00BT15-3005

Tue 06.05.2025 time 16:00 - 18:00
(2 h 0 min)
Viestinnän suunnittelu ja kehittäminen KU00BT15-3005

Tue 13.05.2025 time 16:00 - 18:00
(2 h 0 min)
Viestinnän suunnittelu ja kehittäminen KU00BT15-3005

Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojakso alkaa 18.3. osoitteessa: https://turkuamk.zoom.us/j/65018293251.
Verkkotapaamisten ulkopuolella opiskelu tapahtuu itsenäisesti ja ryhmissä työskennellen Itslearning-alustaa hyödyntäen.

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- rakentaa yritykselle, yhteisölle, tapahtumalle, projektille tai hankkeelle viestintäsuunnitelman
- arvioida suunnitellun viestinnän onnistumista
- yhdistää viestinnän tavoitteet markkinointiviestinnän tavoitteisiin
- suunnitella ja toteuttaa viestintää suhteessa tavoitteisiin ja toimintaan

Content

During the course, the student learns to plan how different communication means are used purposefully in communication. The course will prepare a communication plan or develop an existing plan.

Teaching methods

Luennot, keskustelut, harjoitukset pienryhmissä, yksilö- ja ryhmätehtävät, itsenäinen opiskelu, vertaisoppiminen ja -arviointi, itsearviointi.

Pedagogic approaches and sustainable development

Konstruktiivinen ote, eli tiedon rakentelu
Vertaisarvioinnit ja ryhmätyöskentely
Käänteinen luokkahuone (flipped class room) eli ongelmalähtöinen ja ratkaisukeskeinen oppiminen
Innovaatiopedagogiikka (INNOPEDA)

Completion alternatives

Neuvottele erikseen opettajan kanssa.

Student workload

Opintojaksolla tehdään yksi isompi harjoitustyö ja tämän lisäksi muita oppimistehtäviä.
Kaikki tehtävät ja aikataulut julkaistaan itslearning-alustalla.

Työn mitoitus: yksi opintopiste vastaa 27 h työskentelyä.
Yhteensä 135 h (5 op).

Evaluation methods and criteria

Opintojakson hyväksytty suorittaminen edellyttää kaikkien tehtävien palauttamista/tekemistä.
Opintojakso arvioidaan arvosanalla 1-5/hylätty.
Kaikki tehtävät arvioidaan jo numeraalisesti 1-5/hylätty tai hyv/hyl.

Arviointiin vaikuttavat:

a) tehtävänannonmukainen suoritustapa
b) perusteellisuus
c) edellytetyn lähdemateriaalin (suppea-laaja) käyttö
d) analyyttisyys
e) monipuolisuus

Failed (0)

Opiskelija ei ole suorittanut oppimistehtäviä hyväksytysti tai tehtävä/yksittäinen tehtävä puuttuu kokonaan. Opiskelija on osallistunut ryhmän työskentelyyn vain vähän tai ei ollenkaan.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät, mutta saavuttanut oppimistavoitteet niukasti ja pintapuolisesti. Harjoitustehtävien vastaukset vastaavat tekoälyn tuottamaa tasoa, eikä omaa pohdintaa ja oivalluksia esitetä.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät ja saavuttanut oppimistavoitteet hyvin. Opiskelija on hankkinut ja hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa tehtävissään.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on suorittanut kaikki oppimistehtävät, saavuttanut oppimistavoitteet ja osoittanut laajaa perehtyneisyyttä jakson teemoihin. Opiskelija on hyödyntänyt ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa monipuolisesti ja luovasti. Opiskelija on sitoutunut työskentelyyn ja omalta osaltaan edistänyt tavoitteiden saavuttamista.

Go back to top of page