Siirry suoraan sisältöön

Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito (5 op)

Toteutuksen tunnus: KH00BZ81-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

03.12.2024 - 12.01.2025

Ajoitus

13.01.2025 - 12.05.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Liiketoiminnan logistiikan koulutus

Opettaja

  • LIPAT1 Virtuaalihenkilö1

Ryhmät

  • PLILOS24A
    PLILOS24A
  • PLILOS24B
    PLILOS24B
  • 16.01.2025 12:00 - 15:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
  • 24.01.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
  • 30.01.2025 08:00 - 11:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
  • 06.02.2025 12:00 - 15:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
  • 13.02.2025 08:00 - 11:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
  • 27.02.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
  • 06.03.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
  • 14.03.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
  • 21.03.2025 08:00 - 11:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
  • 28.03.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
  • 02.04.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
  • 10.04.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
  • 16.04.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
  • 25.04.2025 12:00 - 15:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- tunnistaa ostokäyttäytymisen taustalla olevia tekijöitä sekä asiakkaalle arvoa tuottavia tekijöitä
- toimia asiakaslähtöisesti
- antaa esimerkkejä hyvästä asiakaspalvelusta
- asiakaspalvelutilanteessa ottaa huomioon erilaiset asiakkaat
- osaa arvioida omia asiakaspalvelutaitojaan sekä kehittämiskohtia
- käsitellä haastavia asiakastilanteita

Sisältö

asiakaslähtöinen ajattelu
ostokäyttäytyminen
asiakaskokemus
asiakaspalvelutilanteet
haastavat asiakkaat

Arviointiasteikko

H-5