Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito (5 op)
Toteutuksen tunnus: KH00BZ81-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
03.12.2024 - 12.01.2025
Ajoitus
13.01.2025 - 12.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketoiminnan logistiikan koulutus
Opettaja
- LIPAT1 Virtuaalihenkilö1
Ryhmät
-
PLILOS24APLILOS24A
-
PLILOS24BPLILOS24B
- 16.01.2025 12:00 - 15:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
- 24.01.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
- 30.01.2025 08:00 - 11:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
- 06.02.2025 12:00 - 15:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
- 13.02.2025 08:00 - 11:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
- 27.02.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
- 06.03.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
- 14.03.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
- 21.03.2025 08:00 - 11:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
- 28.03.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
- 02.04.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
- 10.04.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
- 16.04.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
- 25.04.2025 12:00 - 15:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito KH00BZ81-3003
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- tunnistaa ostokäyttäytymisen taustalla olevia tekijöitä sekä asiakkaalle arvoa tuottavia tekijöitä
- toimia asiakaslähtöisesti
- antaa esimerkkejä hyvästä asiakaspalvelusta
- asiakaspalvelutilanteessa ottaa huomioon erilaiset asiakkaat
- osaa arvioida omia asiakaspalvelutaitojaan sekä kehittämiskohtia
- käsitellä haastavia asiakastilanteita
Sisältö
asiakaslähtöinen ajattelu
ostokäyttäytyminen
asiakaskokemus
asiakaspalvelutilanteet
haastavat asiakkaat
Arviointiasteikko
H-5