Skip to main content

Digital Marketing Tools (5 cr)

Code: KH00CM22-3003

General information


Enrollment
02.12.2024 - 22.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
22.01.2025 - 10.04.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 25
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Saara Tikkanen
Janne Granfors
Course
KH00CM22

Realization has 11 reservations. Total duration of reservations is 32 h 15 min.

Time Topic Location
Wed 22.01.2025 time 13:00 - 16:00
(3 h 0 min)
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003
EDU_1089 Maskulin esitystila byod
Wed 29.01.2025 time 13:00 - 16:00
(3 h 0 min)
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003
LEM_B161 IT-tila Ahti - koneilla
Wed 05.02.2025 time 08:00 - 11:00
(3 h 0 min)
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003
LEM_B161 IT-tila Ahti - koneilla
Fri 14.02.2025 time 12:00 - 15:00
(3 h 0 min)
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003
LEM_A176 IT-tila Micrococcus - koneilla
Wed 26.02.2025 time 12:00 - 15:00
(3 h 0 min)
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003
LEM_B161 IT-tila Ahti - koneilla
Wed 05.03.2025 time 08:30 - 11:00
(2 h 30 min)
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003
LEM_B161 IT-tila Ahti - koneilla
Wed 19.03.2025 time 08:00 - 11:00
(3 h 0 min)
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003
EDU_2027 Frans muunto byod
Wed 26.03.2025 time 12:00 - 15:00
(3 h 0 min)
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003
EDU_1089 Maskulin esitystila byod
Wed 02.04.2025 time 11:00 - 14:00
(3 h 0 min)
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003
EDU_2001 Elias muunto byod
Wed 09.04.2025 time 08:00 - 11:00
(3 h 0 min)
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003
EDU_2057 Taidon portaat
EDU_2072 Työkahvila Aurinkokylpy /Esitystila avo
Wed 16.04.2025 time 12:15 - 15:00
(2 h 45 min)
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003
EDU_2027 Frans muunto byod
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Lähiopetus: 22.01.2025 - 10.04.2025
Lähiopetuskerta on aina kolme tuntia.

SISÄLTÖ:
- Kurssin esittely, orientaatio
- Valokuvaus
- Kuvankäsittely
- Julkaisujen taitto
- Videotuotannon suunnittelu ja kuvaus
- Videoiden editointi
- Verkkosivuston tai verkkokaupan rakentaminen
- Analytiikka
- Kampanjoiden luonti ja hallinta
- Päätöstilaisuus, portfolioiden esittely

Kurssin sisältö on suunniteltu vahvistamaan digitaalisen markkinoinnin valmiuksia työelämän tarpeita varten.

Objective

x

Content

x

Materials

Ilmoitetaan myöhemmin, julkaistaan ITSLearningissa.

Teaching methods

Kurssilla opitaan käyttämään digimarkkinoinnin työvälineitä käytännönläheisten oppimistehtävien kautta hyödyntämällä yleisesti käytössä olevia työvälineitä ja ohjelmistoja. Näitä ovat mm. Adobe Photoshop, Premiere Pro, InDesign ja Lightroom sekä WordPress / Woocommerce, Google Analytics 4, Ads & Keyword Planner ja Metan markkinointialustat.

Oppimista tapahtuu niin itsenäisesti kuin yhdessä koko ryhmän kanssa. Opiskelija rakentaa oppimistehtävien pohjalta kurssiportfolion, joka esitellään kurssin päätöskerralla lyhyesti messutilaisuudessa.

Exam schedules

Kurssista ei järjestetä tenttiä.

Pedagogic approaches and sustainable development

Käytetään innovaatiopedagogiikkaa: opitaan tiimeissä ja käytetään digitaalisia de-facto -työvälineitä omien innovaatioiden näkyviksi tekemiseen. Huomioidaan tuotoksissa ja niiden tekemisessä kestävän kehityksen aspektit.

Completion alternatives

-

Student workload

Kurssilla työstetään oppimistehtäviä, jotka syventävät kunkin käsiteltävän osa-alueen ymmärtämistä. Kurssin aikana rakennetaan portfolio, jonka sisältöön arviointi perustuu.

Lähiopetusta noin 33 h, itsenäistä opiskelua noin 100 h.

Evaluation methods and criteria

Arvioinnin kohteena on kurssin portfolio, jonka jokainen opiskelija rakentaa itsenäisesti kurssin aikana suoritettavista yksilö-, pari- ja ryhmätöistä.
Jokainen tehtävä on suoritettava hyväksytysti. Portfolio arvioidaan asteikolla 0-5.

Kurssin onnistunut läpäiseminen vaatii läsnäoloa, koska oppimistehtäviä suoritetaan myös lähiopetuksen aikana. Opiskelijan aktiivisuuden taso kurssilla voi nostaa tai laskea arvosanaa.

Failed (0)

Hylkäämisen perusteena on se, että yksi tai useampi vaadittava osuus opintojaksosta on hylätty/suorittamatta.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija on omaksunut yksittäisiä aihealueen käsitteitä ja näkökulmia sekä soveltaa niitä jossain määrin arvioitavissa tehtävissä. Arvioitavat oppimistehtävät perustuvat pääosin irrallisiin yksityiskohtiin, ei suunnitelmalliseen kokonaisnäkemykseen tietoperustan soveltamisesta.

Opiskelijan laatima portfolio on suppea ja siinä on merkittäviä puutteita.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija toimii oma-aloitteisesti kohti arvioitavien tehtävien ja opintojakson tavoitteita ja yleisvaikutelmana on, että opiskelija on sisäistänyt kurssin sisällön pääpiirteet. Opiskelija kykenee jakamaan ja yhdistelemään tietoa oppimistehtäviä suorittaessaan.

Opiskelijan laatima portfolio on huoliteltu ja tehtävänannon mukainen.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija toimii aktiivisesti ja yleisvaikutelmana on, että hän on omaksunut erinomaisesti kurssin sisällön. Opitun hyödyntäminen oppimistehtävissä on laajaa ja tuotokset osoittavat, että tietoa on yhdistelty loogisesti ja ymmärrettävästi.

Opiskelijan laatima portfolio erityisen taidokkaasti viimeistelty, se noudattaa tehtävänantoa ja osoittaa selkeästi opiskelijan ammattimaista kypsyyttä sekä innostuneisuutta digimarkkinointia kohtaan.

Further information

ITSLearning & sähköposti

Go back to top of page