Digital Marketing Tools (5 cr)
Code: KH00CM22-3003
General information
- Enrollment
- 02.12.2024 - 22.01.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 22.01.2025 - 10.04.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 25
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Saara Tikkanen
- Janne Granfors
- Course
- KH00CM22
Realization has 11 reservations. Total duration of reservations is 32 h 15 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Wed 22.01.2025 time 13:00 - 16:00 (3 h 0 min) |
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003 |
EDU_1089
Maskulin esitystila byod
|
Wed 29.01.2025 time 13:00 - 16:00 (3 h 0 min) |
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003 |
LEM_B161
IT-tila Ahti - koneilla
|
Wed 05.02.2025 time 08:00 - 11:00 (3 h 0 min) |
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003 |
LEM_B161
IT-tila Ahti - koneilla
|
Fri 14.02.2025 time 12:00 - 15:00 (3 h 0 min) |
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003 |
LEM_A176
IT-tila Micrococcus - koneilla
|
Wed 26.02.2025 time 12:00 - 15:00 (3 h 0 min) |
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003 |
LEM_B161
IT-tila Ahti - koneilla
|
Wed 05.03.2025 time 08:30 - 11:00 (2 h 30 min) |
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003 |
LEM_B161
IT-tila Ahti - koneilla
|
Wed 19.03.2025 time 08:00 - 11:00 (3 h 0 min) |
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003 |
EDU_2027
Frans muunto byod
|
Wed 26.03.2025 time 12:00 - 15:00 (3 h 0 min) |
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003 |
EDU_1089
Maskulin esitystila byod
|
Wed 02.04.2025 time 11:00 - 14:00 (3 h 0 min) |
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003 |
EDU_2001
Elias muunto byod
|
Wed 09.04.2025 time 08:00 - 11:00 (3 h 0 min) |
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003 |
EDU_2057
Taidon portaat
EDU_2072 Työkahvila Aurinkokylpy /Esitystila avo |
Wed 16.04.2025 time 12:15 - 15:00 (2 h 45 min) |
Digitaalisen markkinoinnin työvälineet KH00CM22-3003 |
EDU_2027
Frans muunto byod
|
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Lähiopetus: 22.01.2025 - 10.04.2025
Lähiopetuskerta on aina kolme tuntia.
SISÄLTÖ:
- Kurssin esittely, orientaatio
- Valokuvaus
- Kuvankäsittely
- Julkaisujen taitto
- Videotuotannon suunnittelu ja kuvaus
- Videoiden editointi
- Verkkosivuston tai verkkokaupan rakentaminen
- Analytiikka
- Kampanjoiden luonti ja hallinta
- Päätöstilaisuus, portfolioiden esittely
Kurssin sisältö on suunniteltu vahvistamaan digitaalisen markkinoinnin valmiuksia työelämän tarpeita varten.
Objective
x
Content
x
Materials
Ilmoitetaan myöhemmin, julkaistaan ITSLearningissa.
Teaching methods
Kurssilla opitaan käyttämään digimarkkinoinnin työvälineitä käytännönläheisten oppimistehtävien kautta hyödyntämällä yleisesti käytössä olevia työvälineitä ja ohjelmistoja. Näitä ovat mm. Adobe Photoshop, Premiere Pro, InDesign ja Lightroom sekä WordPress / Woocommerce, Google Analytics 4, Ads & Keyword Planner ja Metan markkinointialustat.
Oppimista tapahtuu niin itsenäisesti kuin yhdessä koko ryhmän kanssa. Opiskelija rakentaa oppimistehtävien pohjalta kurssiportfolion, joka esitellään kurssin päätöskerralla lyhyesti messutilaisuudessa.
Exam schedules
Kurssista ei järjestetä tenttiä.
Pedagogic approaches and sustainable development
Käytetään innovaatiopedagogiikkaa: opitaan tiimeissä ja käytetään digitaalisia de-facto -työvälineitä omien innovaatioiden näkyviksi tekemiseen. Huomioidaan tuotoksissa ja niiden tekemisessä kestävän kehityksen aspektit.
Completion alternatives
-
Student workload
Kurssilla työstetään oppimistehtäviä, jotka syventävät kunkin käsiteltävän osa-alueen ymmärtämistä. Kurssin aikana rakennetaan portfolio, jonka sisältöön arviointi perustuu.
Lähiopetusta noin 33 h, itsenäistä opiskelua noin 100 h.
Evaluation methods and criteria
Arvioinnin kohteena on kurssin portfolio, jonka jokainen opiskelija rakentaa itsenäisesti kurssin aikana suoritettavista yksilö-, pari- ja ryhmätöistä.
Jokainen tehtävä on suoritettava hyväksytysti. Portfolio arvioidaan asteikolla 0-5.
Kurssin onnistunut läpäiseminen vaatii läsnäoloa, koska oppimistehtäviä suoritetaan myös lähiopetuksen aikana. Opiskelijan aktiivisuuden taso kurssilla voi nostaa tai laskea arvosanaa.
Failed (0)
Hylkäämisen perusteena on se, että yksi tai useampi vaadittava osuus opintojaksosta on hylätty/suorittamatta.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija on omaksunut yksittäisiä aihealueen käsitteitä ja näkökulmia sekä soveltaa niitä jossain määrin arvioitavissa tehtävissä. Arvioitavat oppimistehtävät perustuvat pääosin irrallisiin yksityiskohtiin, ei suunnitelmalliseen kokonaisnäkemykseen tietoperustan soveltamisesta.
Opiskelijan laatima portfolio on suppea ja siinä on merkittäviä puutteita.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija toimii oma-aloitteisesti kohti arvioitavien tehtävien ja opintojakson tavoitteita ja yleisvaikutelmana on, että opiskelija on sisäistänyt kurssin sisällön pääpiirteet. Opiskelija kykenee jakamaan ja yhdistelemään tietoa oppimistehtäviä suorittaessaan.
Opiskelijan laatima portfolio on huoliteltu ja tehtävänannon mukainen.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija toimii aktiivisesti ja yleisvaikutelmana on, että hän on omaksunut erinomaisesti kurssin sisällön. Opitun hyödyntäminen oppimistehtävissä on laajaa ja tuotokset osoittavat, että tietoa on yhdistelty loogisesti ja ymmärrettävästi.
Opiskelijan laatima portfolio erityisen taidokkaasti viimeistelty, se noudattaa tehtävänantoa ja osoittaa selkeästi opiskelijan ammattimaista kypsyyttä sekä innostuneisuutta digimarkkinointia kohtaan.
Further information
ITSLearning & sähköposti