Content Strategy (5 cr)
Code: KU00DD98-3001
General information
- Enrollment
-
02.12.2024 - 20.01.2025
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.01.2025 - 31.03.2025
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 8 - 20
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
- Teachers
- Milja Päivärinta
- Course
- KU00DD98
Realization has 6 reservations. Total duration of reservations is 24 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Fri 17.01.2025 time 10:00 - 14:00 (4 h 0 min) |
Sisältöstrategia KU00DD98-3001 |
LEM_A317
Teoriatila
|
Fri 24.01.2025 time 10:00 - 14:00 (4 h 0 min) |
Sisältöstrategia KU00DD98-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Thu 30.01.2025 time 09:00 - 13:00 (4 h 0 min) |
Sisältöstrategia KU00DD98-3001 |
EDU_2042
Teoriatila avo muunto byod
|
Fri 14.02.2025 time 10:00 - 14:00 (4 h 0 min) |
Sisältöstrategia KU00DD98-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Fri 28.02.2025 time 12:00 - 16:00 (4 h 0 min) |
Sisältöstrategia KU00DD98-3001 |
LEM_A317
Teoriatila
|
Fri 14.03.2025 time 10:00 - 14:00 (4 h 0 min) |
Sisältöstrategia KU00DD98-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojakso alkaa 17.1.2025. Opintojaksolla on kuusi lähitapaamista kampuksella, muutoin opiskelu tapahtuu itsenäisesti ja ryhmissä työskennellen Itslearning-alustaa hyödyntäen. Opintojaksoon ei sisälly verkkopetusta.
Lähitapaamiset kampuksella:
17.1. klo 10–14 LEM_A317
Luento 1: Asiakasymmärrys ja kohderyhmälähtöinen markkinointi
Harjoitustehtävä pienryhmissä
24.1. klo 10–14 LEM Karuselli B155
Luento 2: Monikanavaisuuden mutkat: Asiakkaan sitouttaminen oikeassa paikassa oikeaan aikaan
30.1. klo 9–13 EDU_2042
Luento 3: Kestävä kehitys markkinoinnissa
Harjoitustehtävä pienryhmissä
14.2. klo 10–14 LEM Karuselli B155
Luento 4: Miten meni? Markkinoinnin mittarit ja analysointi
28.2. klo 12–16 LEM_A317
Luento 5: Suunnitelmasta toteutukseen: Tulokselliset sisältöratkaisut
Harjoitustehtävä pienryhmissä
14.3. klo 10–14 LEM Karuselli B155
Harjoitustöiden esittely ja palaute
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- selittää asiakaslähtöisen sisältöstrategian merkityksen organisaation toiminnassa
- havainnollistaa markkinointiviestinnän suunnittelun keskeisten elementtien merkityksen ja roolin sisältöstrategian suunnittelussa
- tuottaa toimivia ja tehokkaita sisältöratkaisuja asiakasorganisaation tarpeisiin
- ottaa huomioon kestävän kehityksen periaatteita työskentelyssään
Content
Opintojaksolla opitaan ymmärtämään asiakaslähtöisen sisältöstrategian merkitys yrityksen ja organisaation toiminnassa. Keskeisenä sisältönä on asiakasymmärrys, kohderyhmille merkityksellisen sisällön ja viestinnän kehittäminen ja analysointi sekä asiakkaiden sitouttaminen. Opintojaksolla opitaan löytämään toimivia ja tuloksellisia sisältöratkaisuja ottaen huomioon asetetut tavoitteet, kohderyhmät ja heidän ostopolkunsa sekä kanavavalinnat.
Materials
Itslearning-alustan materiaalit.
Teaching methods
Luennot, keskustelut, harjoitukset pienryhmissä, yksilö- ja ryhmätehtävät, itsenäinen opiskelu, vertaisoppiminen ja -arviointi, itsearviointi.
Completion alternatives
Neuvottele erikseen opettajan kanssa.
Student workload
Opintojaksolla tehdään harjoitustyönä yksi suurempi toimeksianto ja tämän lisäksi muita pienempiä oppimistehtäviä.
Kaikki tehtävät ja aikataulut julkaistaan itslearning-alustalla.
Further information
Opintojakso toteutetaan 17.1. - 14.3.2025.
Opintojaksolla on yhteensä kuusi länsäopetuspäivää perjantaisin.
Kurssilla saatava toimeksianto työstetään yksin tai pienryhmissä itsenäisesti.