Dance teachers professional growth 2 (1 cr)
Code: KU00CJ82-3003
General information
- Enrollment
- 09.06.2025 - 30.09.2025
- Registration for the implementation has begun.
- Timing
- 01.09.2025 - 07.06.2026
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Linnankatu Arts Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 9 - 9
- Degree programmes
- Degree Programme in Performing Arts, Dance Teacher
- Teachers
- Katja Korpi
- Course
- KU00CJ82
Realization has 8 reservations. Total duration of reservations is 15 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Mon 01.09.2025 time 13:15 - 14:45 (1 h 30 min) |
Lukukauden yhteinen aloitus, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 1 KU00CJ81-3004, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3003, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 3 KU00CJ83-3002, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 4 KU00CJ84-3001 |
LIN_Tanssi 1
Tanssi 1 harjoitussali (Linnankadun puoli)
|
Tue 02.09.2025 time 15:00 - 16:30 (1 h 30 min) |
HOPS / Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3003 |
H312
|
Wed 03.09.2025 time 10:45 - 12:15 (1 h 30 min) |
Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3003 |
H305
|
Thu 04.09.2025 time 15:00 - 16:30 (1 h 30 min) |
HOPS / Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3003 |
H312
|
Fri 26.09.2025 time 13:15 - 16:00 (2 h 45 min) |
Opinto-ohjaajan ja opintopsykologin tapaaminen / Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3003 |
LIN_H207
Pikku-Föri-luokka
|
Wed 19.11.2025 time 13:15 - 14:45 (1 h 30 min) |
Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3003 |
LIN_H330
Teoriatila
LIN_H319 Teoriatila |
Tue 16.12.2025 time 10:45 - 12:15 (1 h 30 min) |
Nykytanssin opetusharjoittelun purku / Nykytanssin opetusharjoittelu KU00CH41-3002, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3003 |
LIN_Tanssi 2
Tanssi 2 esityssali (Joen puoli)
|
Thu 18.12.2025 time 13:15 - 16:30 (3 h 15 min) |
Ryhmisten purkukeskustelu, Ryhmäkoreografian esitysprosessi 2011394-3010, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 1 KU00CJ81-3004, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3003 |
LIN_Tanssi 2
Tanssi 2 esityssali (Joen puoli)
|
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Content scheduling
Ammatillisen kasvun tukeminen ja tanssin kentän tuntemus, hops-keskustelut, osallistuminen AMK:n lukuvuoden avajaisiin, sektorin (Taideakatemian) lukukauden avajaisiin, tanssinopettajakoulutuksen yhteisiin tilaisuuksiin ja luentoihin, 3.vsk:n nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja sadonkorjuupäiville.
Lähiopetuksen teemoina mm.
- työelämätaidot
- ammatti-identiteetti
- motivaatio ja sen merkitys
- ryhmäprosessit ja minä ryhmän jäsenenä
- vastuullinen työkäyttäytyminen ja eettiset periaatteet omassa toiminnassa
- kansainvälisyys
- ryhmätyö-, palaute- ja arviointitaidot
Ajoitus: Opintojen 2.lukuvuosi, lähiopetus annetun työohjelman mukaan.
Objective
The student learns to evaluate and develop his/her study skills and professional competence.
Course targets
Higher education study skills
- The student can plan his/her studies and recognise development needs in his/her study skills and time management
- The student can study in different learning environments
- The student can evaluate his/her actions in higher education studies and in developing as an expert
- The student gives feedback through the student barometre questionnaire
ISP
- Based on the curriculum, the student can update his/her individual study plan
Content
Higher education study skills
- Inner entrepreneurship and goal-orientation
- teamwork skills
- keeping to a schedule
- giving and receiving feedback
- Innovation pedagogy
- classroom studies
- online learning environments
- working life oriented learning environments
- broaching a subject and getting help from different guidance actors
- developing into an expert
ISP
- competence paths
- practical training (the important of the practical training place in career planning, applying for a training place, evaluation of the realization)
- working life skills
- strengthening the professional identity
- the significance of career planning
- development discussion
- internationality as a part of the studies
Teaching methods
Lähioppiminen, keskustelut, oppimispäiväkirja, oppimistehtävät, vierailut, vertaispalautteet, hops-keskustelut ja hopsin päivittäminen.
Pedagogic approaches and sustainable development
Lähiopetus, itsenäinen työskentely, oppimistehtävät, keskustelut, vierailut, esitykset, seminaari, digioppiminen.
Student workload
27h opiskelijan työtä. Oppimistehtävät annetaan jakson aikana.
Assessment criteria, approved/failed
Hyväksytty
Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen tanssinopettajakoulutuksen 3.vsk:n nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja 4.vsk:n sadonkorjuupäiville.
Hylätty
Tehtävät ovat jääneet tekemättä tai eivät vastaa tehtävänantoja. Poissaoloja lähiopetuksesta enemmän kuin 20%. Henkilökohtaiset hops-keskustelut käymättä ja/tai sadonkurjuupäiville ei ole osallistuttu.
Evaluation methods and criteria
Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen 3.vsk:n nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja 4.vsk:n sadonkorjuupäiville.