Digital Marketing (5 cr)
Code: 4021110-3005
General information
- Enrollment
- 01.01.2020 - 27.02.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 05.03.2020 - 30.04.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Yhteiset palvelut
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 10 - 30
- Degree programmes
- Joint Elective Studies
- Teachers
- Kai Schleutker
- Maria Välivirta Havia
- Course
- 4021110
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Tavoitteena on, että opiskelija tuntee monikanavamarkkinoinnin käsitteen. Hän tunnistaa markkinoinnin ja asiakkuuksien hallinnan keinoja digitaalisessa ympäristössä ja osaa soveltaa niitä tilannekohtaisesti.
Kurssin pääsisältöjä ovat:
• digitaalinen toimintaympäristö
• hakukoneoptimointi
• kampanjat
• liikenteen luominen sivustolle
• sisällöntuotanto
• toimiva sivusto
• verkostojen luominen digitaalisessa ympäristössä
Kurssilla muodostetaan peruskuva digitaalisen markkinoinnin toimintakentästä ja mahdollisuuksista. Se antaa valmiudet luoda, ymmärtää ja kehittää yrityksen tai järjestön asiakkuuksia digiympäristössä kokonaisvaltaisesti operatiivisen toiminnan ja strategian tasolla. Kurssi soveltuu työssään tai opinnoissaan digipohjaisia asiakkuuksia tai sisältöjä luoville ja kehittäville tai niistä kiinnostuneille. Tietoteknisiä ja alustojen rakentamiseen liittyviä seikkoja ei tällä kurssilla käsitellä.
Opintojakso on suunnattu ensisijaisesti avoimen AMK:n kautta osallistuville.
Myös Turun AMK:n tutkinto-opiskelijat voivat osallistua mikäli tilaa jää avoimen AMK:n kautta ilmoittautuneiden jälkeen. Tutkinto-opiskelijat hyväksytään viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.Lisätiedot:avoinamk@turkuamk.fi
Objective
Student understans the concept multi channel marketing. S/he iknows how to manage marketing and customers in digital environment and can apply them in each situtation
Content
- digital business environment
- search engine optimizing
- creating action on the site
- functional site
- building networks in digital environment
Teaching methods
Tämä viiden opintopisteen (133h) laajuinen toteutus koostuu viidestä kontaktikerrasta ja omalla ajalla tehtävistä harjoituksista, joilla uutta tietoa sovelletaan käytäntöön. Kurssilla otetaan haltuun alan keskeinen peruskäsitteistö ja opitaan analysoimaan mm. yritysten sivustoja ja tekemään kehitysehdotuksia niiden sisällön ja toimivuuden parantamiseksi. Kurssilla tutustutaan konversioon, kampanjoiden luontiin sekä perehdytään digimarkkinoinnin analytiikkaan.
Pedagogic approaches and sustainable development
Lähiopetus, itsenäinen työskentely
Completion alternatives
Luentomateriaali
Verkkopohjainen materiaali
Student workload
Lähikontaktit yhteensä 16 h
Käsitteistön ja tietopohjaan haltuunotto 30h
Harjoitustehtävät 40h
Soveltaminen ja itsenäinen oppiminen 45h
Evaluation methods and criteria
Arviointi muodostuu harjoitustehtävistä (60%) sekä lähikertojen aktiivisuudesta ja läsnäolosta (40%)
Failed (0)
Opiskelija ei ole osallistunut ollenkaan lähikertoihin sekä jättänyt suurimman osan tehtävistä tekemättä
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija osallistuu jonkin verran lähiopetukseen sekä on tehnyt pakolliset syventävät tehtävät vähintäänkin tyydyttävästi.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija osallistuu lähiopetukseen sekä on tehnyt suurimman osan vapaaehtoisista ennakkotehtävistä sekä pakolliset syventävät tehtävät vähintään hyvällä tasolla.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osallistuu aktiivisesti lähiopetukseen sekä on tehnyt sekä vapaaehtoiset ennakkotehtävät sekä pakolliset syventävät tehtävät kiitettävän tasoisesti.
Further information
Tämä on avoimen AMK:n opiskelijoille (mukaan lukien polkuopiskelijat) suunnattu toteutus. Tutkinto-opiskelijoille on varattu 5 opiskelijan kiintiö.