Renovation (3 cr)
Code: 5041053-3004
General information
- Enrollment
- 15.08.2021 - 30.10.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 30.08.2021 - 31.12.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 cr
- Local portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Construction and Municipal Engineering, BCM
- Teachers
- Sirpa Erkkilä-Häkkinen
- Scheduling groups
- Pienryhmä 1 (Size: 3 . Open UAS : 3.)
- Small groups
- Pienryhmä 1
- Course
- 5041053
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Kurssin sisältö:
- rakentamisen perinteet
- korjausrakentaminen
- vaurioiden inventointi ja kuntoarviot
- vaurioiden syyt ja seuraukset
Ajoittuu syksylle 2021
Objective
After completing the course, the student:
- knows the building methods and styles of different eras
- has deepened they knowledge of certain aspects of renovation
- make use of researched information on renovation construction
- understand the cost implications of renovation
- knows the main points of the planning process of renevation projects.
Content
Building traditions, renovation, damage mapping and condition assessment, and causes and consequences of damage.
Materials
Kurssin materiaalit ja tehtävät (ennakkotehtävät) löytyvät ItsLearning-oppimisalustalta.
Teaching methods
Lähiopetus, ennakkotehtävät, tuntitehtävät, harjoitustehtävät sekä ryhmä- ja paritehtävät ja vertaisarvioinnit.
Pedagogic approaches and sustainable development
Oppimisen ohjaaminen, palautteen antaminen ja vastaanottaminen, Itse- ja vertaisarviointi.
Student workload
Yksilötyöt, ryhmätyöt ja vertaisarvioinnit.
Palautteesta oppiminen ja palautteen antaminen.
Opitun soveltaminen harjoitustöihin.
YHTEENSÄ 81 h, sisältäen annetut tehtävät ja harjoitukset sekä lähiopetuksen.
Evaluation methods and criteria
Osallistuminen, tehtävät ja harjoitustyöt sekä aikatauluissa pysyminen.
Arvionti joko hyväksytty/hylätty tai asteikolla 0-5 tehtävästä riippuen.
Arviointiperusteet esitetään erikseen oppimistehtävissä.
Opintojakson arvosana muodostuu oppimistehtävien arvosanojen keskiarvona, yksilötehtäviä painottaen, edellyttäen, että kaikki ennakkotehtävät on suoritettu hyväksytysti.
Failed (0)
Annetut tehtävät tekemättä.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Tehtävät tehty, ohjeiden noudattaminen ja aihealueen sekä tiedon omaksuminen ja käyttö.
Assessment criteria, good (3-4)
Tehtävät tehty, ohjeiden noudattaminen sekä aihealueen ja tiedon hallinta ja hyödyntäminen.
Assessment criteria, excellent (5)
Tehtävät tehty, ohjeiden noudattaminen sekä aihealueiden ja tiedon soveltaminen sekä syventäminen lähteitä käyttäen.