International Business and Cultures (4 op)
Toteutuksen tunnus: 5091074-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.08.2018 - 31.08.2018
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.09.2018 - 31.07.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 4 op
- Lähiosuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Opetuskielet
- suomi
- Opintojakso
- 5091074
Toteutukselle 5091074-3001 ei löytynyt varauksia!
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
The aim is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life.The student can work in International Business environment.
Sisältö
Elements of international marketing mix International marketing communications and selling Understanding cultural differences in international business