Siirry suoraan sisältöön

International Business and Cultures (4 op)

Toteutuksen tunnus: 5091074-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.08.2018 - 31.08.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.09.2018 - 31.07.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
4 op
Lähiosuus
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Opetuskielet
suomi
Opintojakso
5091074
Toteutukselle 5091074-3001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

The aim is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life.The student can work in International Business environment.

Sisältö

Elements of international marketing mix International marketing communications and selling Understanding cultural differences in international business

Siirry alkuun