Siirry suoraan sisältöön

Network and Management in RDI environment (5op)

Toteutuksen tunnus: 7062067-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
04.04.2019 - 28.04.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
04.04.2019 - 29.04.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
4 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Terveys ja hyvinvointi
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
15 - 20
Koulutus
Röntgenhoitajakoulutus
Opettajat
Mari Berglund
Leena Walta
Marjatta Häsänen
Maika Kummel
Opintojakso
7062067

Toteutukselle Network and Management in RDI environment 7062067-3002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Tavoitteet:
-Valmentautuminen ryhmänohjaajaksi Sosiaali- ja terveysalan projektipajoissa
-Harjaantuu ryhmänohjauksen johtamisen taitoihin hyödyntämällä tiiminohjauksen teoriatietoja ja toimimalla ryhmänohjaajana käytännössä
-Osaa suunnitella pajan toimintaa, ryhmäyttää opiskelijat, ohjata pajapiirit, huolehtia aikatauluista ja tehtävien palautuksista sekä osaa tukea projektipajan osallistujia oppimisprosessissaan

Tavoitteet

Student is able to- recognize substance and boders of his/her own expertise- operate in teams and networks- lead and manage team and project work- co-operate in a interdisciplinary and multicultural environment- communicate and interact in an international environment- reason radiographer's action by evidence based- to draw up an article or a poster.

Sisältö

Themes e.g.- Health Promotion in Clinical Radiography- Radiation in The Environment- Ethical Dilemmas in Clinical Radiography- Clinical Pathways- Challenges of Different Age Groups- Clinical Competence- Cancer Patient Rehabilitaiton- Staff Education

Oppimateriaalit

-Kymäläinen, H-R, Lakkala, M., Carver, E. & Kamppari, K. 2016. Opas projektityöskentelyyn. Helsingin yliopisto. Tieteellistä toimintaa -verkoston julkaisu.
-Terhyn projektipajan opiskelijaohjaajan opas. 2019. Turun AMKin sisäisiä julkaisua.
-Terhyn projektipajan lukupiirit 2019. Turun AMKin sisäisiä julkaisua.
-Muu mahdollinen etukäteismateriiali.

Opetusmenetelmät

-Valmentautumisiin osallistuminen
-Projektipajojen ohjaajana toiminen

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

-Itsenäinen opiskelu (etukäteismateriaaliin perustuvat tehtävät, päiväkirjan pitäminen)
-Pienryhmätyöskentely
-Työnohjaukseen osallistuminen
-Asiantuntija-alustukset
-Pajatoiminnan menetelmät (vastuuta ottamalla oppiminen)
-Itsearviointi, vertaisarviointi
-Uudistavan oppimisen näkökulmat (aiemman osaamisen hyödyntäminen)

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei ole

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

-Etukäteismateriaaliin perustuvat oppimistehtävät
-Valmennuspäiviin osallistuminen (4 kertaa)
-Oman oppimisprosessin dokumentoiminen ja siihen perustuvan loppukertomuksen laatiminen
-Pajapiireihin, lukupiireihin ja 112 tapahtumaan osallistuminen
-5x27 tuntia=135 tuntia (suositeltavaa pitää tuntikirjausta)

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

-Opintojen arviointi muodostuu opettajan arvioinnista (0-5), pajaryhmän arvioinnista (0-5), opiskelijaohjaajan itsearvioinnista (0-5) ja opintojaksoon liittyvien tehtävien palautuksesta (0-5)
-Kaikista arvioinnin osa-alueista saatava vähintää T1.

Lisätiedot

-Toteutetaan PKÄTIS19 ja PRÖNTS19 ryhmien kanssa.

Siirry alkuun