Skip to main content

Thesis Reporting (5 cr)

Code: 7081268-3006

General information


Enrollment
01.10.2021 - 15.01.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.10.2021 - 29.05.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
4 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Health and Well-being
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 20
Degree programmes
Degree Programme in Social Services
Teachers
Heli Virjonen
Course
7081268
No reservations found for realization 7081268-3006!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Syksyllä 2021 valmistuvat työt:

Valmis opinnäytetyön raportti palautetaan 15.11.2021 klo 14 mennessä
Kypsyysnäyte kirjoitetaan 15.11.2021 klo 15-18
Valmiiden töiden esittely muulle ohjausryhmälle 17.11.2021 klo 9-12

Keväällä 2022 valmistuvat työt:
Valmis opinnäytetyön raportti palautetaan 11.5.2022 klo 14 mennessä
Kypsyysnäyte kirjoitetaan 11.5. klo 16-19
Valmiiden töiden esittely muulle ohjausryhmälle 18.5. klo 9-12.
Arvioinnit valmistuvat 25.5.2022 mennessä.

Objective

Student
- knows how to use the material collection, analysis and reporting methods
- is able to independently write a thesis report.
- is able to utilize domestic and international literature relating to welfare services, social field and its related field
in his/her report.
- takes care of the distribution of the results or outcomes of the thesis.
- knows how to act as an active peer reviewer in a seminar and masters research communication

Content

Content
- report according to the degree programme and the instructions of Turku University of Applied Sciences
- presentation of the thesis
- peer feedback
- research communication
- distribution of results or outcome
- oral and written peer evaluation
- research essay

Student workload

Opiskelija palauttaa valmiin opinnäytetyön ja osallistuu kypsyysnäytteeseen (hyväksytty/hylätty)
Opiskelija laatii kirjallisen vertaispalautteen ja vie sen Itslearningiin
Opiskelija palauttaa toimeksiantajan arviointilomakkeenItslearningiin

Go back to top of page