Asiakastyön prosessi (5op)
Toteutuksen tunnus: 7081152-1005
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.08.2015 - 31.10.2015
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Terveys ja hyvinvointi
- Toimipiste
- Salo IoT Campus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 30
- Koulutus
- Sosionomikoulutus
- Opettajat
- Anne Merta
- Anssi Lähde
- Opintojakso
- 7081152
Toteutukselle Asiakastyön prosessi 7081152-1005 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija- ymmärtää asiakkuuden prosessinominaisuuden ja hahmottaa asiakasprosessin vaiheet.- osaa arvioida ja kuvata asiakasprosessin eri vaiheita. - osaa tunnistaa yksilöiden ainutkertaisuuden. - kykenee havaitsemaan arvoristiriitoja.
Sisältö
Asiakastyön prosessin eri vaiheet Asiakastyön dokumentointi Työ- ja toimintakykyisyys ja niiden arviointi Kuntoutuksen palvelujärjestelmä