Markkinointiviestinnän perusteet (5op)
Toteutuksen tunnus: 2081181-1002
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 11.01.2016 - 15.05.2016
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 12 - 22
- Koulutus
- Media-alan koulutus
Toteutukselle Markkinointiviestinnän perusteet 2081181-1002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa määritellä ja kuvata markkinointiviestinnän eri muotoja, medioita ja viestintäkeinoja arvioida ja valita asiakaslähtöisiä viestintäkeinoja markkinointiviestinnän suunnittelussa
Sisältö
markkinointiviestinnän muodot, mediat ja keinot asiakkuusmarkkinointi