Siirry suoraan sisältöön

Service Design Processes and Methods (5op)

Toteutuksen tunnus: 2051184-1005

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.09.2017 - 31.12.2017
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Opetuskielet
englanti
Paikat
10 - 50
Koulutus
Master of Business Administration, Leadership and Service Design
Opettajat
Päivi Katajamäki
Opintojakso
2051184

Toteutukselle Service Design Processes and Methods 2051184-1005 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

* utilises service design processes as an iterative method of work
* is able to put in practise established, research-based service design methods
* is able to visualise different stages of service design processes

Sisältö

Content:
- Service Design Process:
- starting points, definition
- indentification of customer's problems and needs
- strategic planning
- engagement, co-design
- design (idea generation, conceptdesign, prototyping)
- service production
- piloting and launching
- evaluation

Service Design Methods:
- mind map
- user oriented methods (i.e. personas, a day in a life, probes, observation, interviews, story board, story telling, design games)
- visualisation
- scenarios
- Service Concept
- Service Blueprint
- Business Model Canvas

Siirry alkuun