Service Design Processes and Methods (5op)
Toteutuksen tunnus: 2051184-1005
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.09.2017 - 31.12.2017
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 10 - 50
- Koulutus
- Master of Business Administration, Leadership and Service Design
- Opettajat
- Päivi Katajamäki
- Opintojakso
- 2051184
Toteutukselle Service Design Processes and Methods 2051184-1005 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
* utilises service design processes as an iterative method of work
* is able to put in practise established, research-based service design methods
* is able to visualise different stages of service design processes
Sisältö
Content:
- Service Design Process:
- starting points, definition
- indentification of customer's problems and needs
- strategic planning
- engagement, co-design
- design (idea generation, conceptdesign, prototyping)
- service production
- piloting and launching
- evaluation
Service Design Methods:
- mind map
- user oriented methods (i.e. personas, a day in a life, probes, observation, interviews, story board, story telling, design games)
- visualisation
- scenarios
- Service Concept
- Service Blueprint
- Business Model Canvas