English Professional Skills, B2 (3 op)
Toteutuksen tunnus: 1001004-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
04.08.2018 - 20.09.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
03.09.2018 - 03.12.2018
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Opetuskielet
- suomi
- englanti
- Paikat
- 15 - 30
- Koulutus
- Myyntityön koulutus
- Opettajat
- Leena Hämölä-Glorioso
- Vastuuopettaja
- Leena Hämölä-Glorioso
- Ryhmät
-
PMYYNS18APMYYNS18A
-
LIPATMODTyoelamanViestintaMOD Työelämän viestintä
- Opintojakso
- 1001004
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
Opintojaksolla käsitellään seuraavat asiat:
kohteliaisuusfraasit ja small talk
tradenomikoulutuksen kuvaus
hakemusten ja CV:n laatiminen
puhelintilanteet ja sähköpostiviestit
työtehtävistä ja -kokemuksesta kertominen
yritysten toiminnan, palveluiden, organisaation ja asiakaskunnan esitteleminen
tarjousten laatiminen
Tavoitteet
The aim of the course is to activate and develop the students’ field-relevant English language and communication skills. The students gain professional skills in various spoken and written communicative situations encountered in working life and society. In addition, they learn to utilize tools and techniques to further develop their skills in authentic, field-specific contexts.
Upon completing the course, the students have acquired sufficient skills to communicate at level B2 of the European Framework of Reference for Languages which states that at level B2, students should be able to produce clear, coherent and well-structured texts, present detailed descriptions related to their field of interest, express and exchange opinions using fluent language, follow complex argumentation, and read longer articles and reports.
Sisältö
- writing professional, field-specific texts
- presenting and discussing field-specific topics in a professional manner
- reading field-specific texts and utilizing the information in professional contexts
- learning and using key terminology of the field
- becoming professional, autonomous language users in working life
Oppimateriaalit
Opettajan materiaali, Optimassa oleva materiaali ja tehtävät
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Lähiopetus, parityöt, kirjalliset harjoitukset ja suullinen myyntikeskustelu
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
-video-CV
-videoitava myyntitilanne
-lehtiartikkelin referaatti
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
-aktiinen osallistuminen lähiopetukseen - jos 70% prosentin läsnäolo lähiopetuksessa ei täyty, arvosana laskee yhdellä numerolla.
Arvosana 0-5 muodostuu kirjallisesta tentistä ja pisteistä, jotka opiskelija saa kirjallisista tehtäväistä/ videoitavasta myyntikeskustelusta (myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan 0 pisteenä).