Digital Marketing (non-stop) (4 cr)
Code: C-02467-LT00DE11-3017
General information
- Enrollment
- 03.05.2024 - 16.05.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 21.08.2024 - 31.07.2025
- Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 4 cr
- Local portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Institution
- Häme University of Applied Sciences, Verkkokampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 100
- Course
- C-02467-LT00DE11
Evaluation scale
1-5
Content scheduling
Opintojakson sisältö: - luentoalustus ja oppimismateriaalit - oppimistehtävän (suoritetaan Google Digital Garage) - esimerkkejä työelämästä Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu.
Objective
Students can network and take initiative in changing work situations as well as act ethically and efficiently, in accordance with your own and your work community’s goals and rules. Students can use the tools of digital marketing and plan a digital marketing campaign. They can communicate in accordance with their organisation's basic principles and make use of spoken and written communication in their activities. Included in module: Business Practices or Equine Business Practices
Location and time
Non-stop -toteutus. Opinnot toteutetaan täysin verkossa ja opintojakson ohjeet, tehtävät, materiaalit ja aikataulu löytyvät verkko-oppimisympäristöstä (learn.hamk.fi). Etenet opintojaksolla itsenäisesti ja omaan tahtiisi opintojakson toteutusajan puitteissa. Luennot on tallennettu valmiiksi, ei läsnäolopakkoa.
Materials
Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien kokoama aineisto verkko-oppimisympäristössä (learn.hamk.fi).
Teaching methods
Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Opiskelussa hyödynnetään seuraavia oppimisympäristöjä: - Moodle-oppimisalusta (ohjeet, tehtävät, materiaalit, aikataulu)
Exam schedules
Opintojaksolla ei ole tenttejä, vaan osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).
Pedagogic approaches and sustainable development
Opintojaksolla tutustutaan digitaaliseen markkinointiin myös kansainvälisestä näkökulmasta.
Completion alternatives
Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi -sertifikaatti
Student workload
Opintojakson laajuus on 4 opintopistettä ja sen laskennallinen kuormitus on 108 tuntia opiskelua. Opintojakso sisältää itsenäistä työskentelyä verkossa, joten pystyt vaikuttamaan opintojakson kuormittavuuteen suunnittelemalla itse omaa ajankäyttöäsi.
Evaluation methods and criteria
Arviointi toteutetaan palautetun harjoitustehtävän perusteella pohjautuen osaamistavoitteisiin ja arviointikriteereihin. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan.