Sustainable and Evolving Marketing (5 cr)
Code: C-02467-LT00DE41-3011
General information
- Enrollment
-
03.05.2024 - 17.03.2025
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
13.01.2025 - 09.05.2025
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Institution
- Häme University of Applied Sciences, Verkkokampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 40
- Course
- C-02467-LT00DE41
Evaluation scale
1-5
Content scheduling
Oppimistehtävät jaksottuvat teemoihin. Tarkempi jaksotus esitellään Moodlessa opintojakson alkaessa. Käsiteltäviä teemoja ovat: vastuullisuus markkinoinnissa, ostokäyttäytyminen, maineenhallinta, tekoäly markkinoinnissa sekä markkinoijan säännöt ja velvoitteet. Tässä opintojaksossa ei käsitellä markkinoinnin perusteorioita, vaan sovelletaan em. teemoja markkinoinnin vastuullisuusajatteluun. Pystyt jaksottamaan tekemistäsi tehtäväpalautusten ja opiskelun osalta oman aikataulusi mukaisesti opintojakson toteutusaikataulun puitteissa.
Objective
Students learn to recognise the different parts and targets of sustainable business and marketing. They can study and analyse a company’s operating environment from the perspective of sustainability. Students can apply the sustainability principles and practices in planning and managing marketing. Included in module: Responsible Marketing.
Location and time
Opintojakso on itsenäisesti verkossa opiskeltava kokonaisuus, kevätlukukaudella.
Materials
Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, asiantuntijoiden alustukset ja opettajien aineisto (tarkemmin opintojakson Moodle-työtilassa).
Teaching methods
Opintojakso on itsenäisesti verkossa opiskeltava kokonaisuus. Oppimistehtävät, materiaalit ja aineistot rakentuvat Moodleen periodin aikana teemoittain. Tehtävien palautusaika päättyy periodin päätyttyä eli voit itse rytmittää niiden palautusten osalta opiskelua joustavasti. Tehtävät ovat yksilötehtäviä, mutta osassa tehtävissä kommentoit ja annat vertaispalautetta myös muiden opiskelijoiden tuotoksista. Opiskeluympäristönä toimii Moodle. Opintojakso koostuu teemoista, jotka opiskellaan OSSI-mallin mukaisesti: 1) Opiskele 2) Syvennä 3) Sovella 4) Ihmettele. Opintojakso on suunnattu erityisesti tradenomiopiskelijoille, mutta se on mahdollinen myös muille AMK-opiskelijoille, joilla on markkinoinnin perusosaaminen. HAMKissa on BYOD-käytäntö (oman tietokoneen käyttö opiskelussa), lisätietoja täältä: https://www.hamk.fi/opiskelijalle/palvelut-opiskelijalle/it-ohjeet-ja-opiskelun-tyokalut/kaikki-it-ohjeet/#Tietokonevaatimukset-ja-oman-tietokoneen-k%C3%A4ytt%C3%B6-opiskelussa
Employer connections
Teet toteutuksessa mahdollista työelämäyhteistyötä valitsemiesi oppimistehtävien osalta.
Exam schedules
Opintojakso sisältää kaksi Moodle-testiä. Muilta osin näytät osaamistasi ja sitä arvioidaan oppimistehtävien avulla.
Pedagogic approaches and sustainable development
Sisällöissä ja tehtävissä käsitellään myös kansainvälistä näkökulmaa. Ei tarjota vaihto-opiskelijoille
Completion alternatives
-
Student workload
Edellyttää sinulta itsenäistä verkko-opiskelua ja omaa aikataulusta.
Evaluation methods and criteria
Opintojakso arvioidaan numeerisella asteikolla 5-HYL. Arviointi toteutetaan oppimistehtävien perusteella pohjautuen osaamistavoitteisiin ja arviointikriteereihin.