Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (nonstop) (4 op)

Toteutuksen tunnus: C-02467-LT00FL70-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
05.05.2025 - 24.04.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ajoitus
22.08.2025 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
4 op
Lähiosuus
4 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Korkeakoulu
Hämeen ammattikorkeakoulu, Verkkokampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 50
Opintojakso
C-02467-LT00FL70
Toteutukselle C-02467-LT00FL70-3004 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

1-5

Sisällön jaksotus

Sisältö on jaksoitettu teemakahtoisten luentojen ja tehtävien kautta. Tehtävien osalta opiskelijoiden on mahdollista jaksottaa opintojakson sisältöjen työstäminen.

Tavoitteet

Osaat hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja sekä palveluja työelämälähtöisesti. Osaat suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan strategian huomioon ottaen. Sisältyy moduuliin: Liiketoiminta käytännössä tai Liiketoiminta käytännössä hevosalalla.

Sisältö

- Digitaalisen markkinoinnin strategiset toimintatavat - Digitaalisen markkinoinnin yleisimmät työkalut ja palvelut - Markkinoinnilliset menetelmät työelämässä

Aika ja paikka

Opinnot toteutetaan täysin verkossa ja opintojakson ohjeet, tehtävät, materiaalit ja aikataulu löytyvät verkko-oppimisympäristöstä (learn.hamk.fi). Etenet opintojaksolla itsenäisesti ja omaan tahtiisi opintojakson toteutusajan puitteissa. Luennot on tallennettu valmiiksi, ei läsnäolopakkoa.

Oppimateriaalit

Suositeltavaa: Chaffey, D. & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital Marketing (7th ed.). Pearson. Ryan, D. (2016). Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation (4th ed.). Kogan Page. Heinonen, J. (2021). Digimarkkinointi: Näin teet tuloksellista markkinointia verkossa. Alma Talent. Taiminen, H. & Järvinen, J. (2016). B2B-digimarkkinointi ja myynti. Alma Talent. Pulizzi, J. (2014). Epic Content Marketing. McGraw-Hill. Kotler, P., Kartajaya, H. & Setiawan, I. (2021). Marketing 5.0: Technology for Humanity. Wiley. Google Digital Garage: Fundamentals of Digital Marketing https://learndigital.withgoogle.com/digitalgarage/course/digital-marketing Lisäksi: Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien kokoama aineisto verkko-oppimisympäristössä (learn.hamk.fi).

Opetusmenetelmät

Osaat hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja sekä palveluja työelämälähtöisesti. Osaat suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan strategian huomioon ottaen. Sisältyy moduuliin: Liiketoiminta käytännössä tai Liiketoiminta käytännössä hevosalalla. Sisältö: Digitaalisen markkinoinnin strategiset toimintatavat Digitaalisen markkinoinnin yleisimmät työkalut ja palvelut Markkinoinnilliset menetelmät työelämässä Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksolla ei ole tenttiä. Arvioitava suoritus on kurssiin kuuluvan kehittämistehtävän palautus. Osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Kansainvälisyys tulee opintojaksolla esille käytettävien materiaalien ja esimerkkien kautta.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi -sertifikaatti

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson onnistunut suorittaminen edellyttää opiskelijalta itsenäistä verkko-opiskelua.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Yksilötehtävä arvioidaan asteikolla 0-5.

Siirry alkuun