Tapahtumatuotanto - Messut ja muut tapahtumamarkkinoinnin sovellukset (1 op)
Toteutuksen tunnus: C-02469-HM10107-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.04.2025 - 19.11.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
- Ajoitus
-
25.08.2025 - 19.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 1 op
- Lähiosuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- Karelia-ammattikorkeakoulu, Verkossa
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 30
- Opintojakso
- C-02469-HM10107
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Tavoitteet
Saat perusvalmiudet toimia tapahtumatuotannon eri tehtävissä sekä ymmärtää tapahtumatuotannon rooli osana markkinointiviestintää.
Sisältö
Opintojakso tarjoaa käytännönläheisen johdannon tapahtumatuotannon maailmaan. Kurssilla keskitytään erityisesti messujen ja muiden tapahtumamarkkinoinnin sovellusten suunnitteluun ja toteutukseen. Opintojakson aiheina: - Tapahtumatuotannon perusteet - Strateginen suunnittelu - Tapahtuman projektisointi ja projektin johtaminen - Tapahtuman hallinnointi - Sisältö- ja teemasuunnittelu - Markkinointi ja viestintä - Tapahtuman toteutus ja arviointi: Opinto on suunnattu yrittäjyyttä suunnitteleville tai jo yrittäjänä toimiville.
Aika ja paikka
Verkko-opinnot omaan tahtiin itsenäisesti opiskellen.
Opetusmenetelmät
Opiskelet verkossa oman aikataulusi mukaisesti. Käyt läpi itsenäisesti materiaalit (nauhoitteet, tiedostot, yms. aiheeseen liittyvä materiaali) ja teet harjoitustehtävät ohjeiden mukaisesti. Lopuksi on verkkotentti. Opintojakso on suunnattu yrittäjyyttä suunnitteleville tai yrittäjänä jo toimiville.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson laajuus on 1 opintopistettä, joka vastaa noin 27 tunnin työskentelyä.