Skip to main content

Encountering and Instructing a Child with Special Needs (5 cr)

Code: C-02469-SS10059-3006

General information


Enrollment
01.10.2024 - 19.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
21.01.2025 - 16.05.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Blended learning
Institution
Karelia University of Applied Sciences, Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 100
No reservations found for realization C-02469-SS10059-3006!

Evaluation scale

Approved/Rejected

Content scheduling

Opiskelija voi edetä opintojakson suorittamisessa omaan tahtiinsa. Kaikki tehtävät tulee olla palautettuna viimeistään 16.5.205.

Objective

Opintojakson jälkeen osaat: - määritellä mitä erityistä tukea tarvitsevalla lapsella ja erityisellä tuella tarkoitetaan - kuvailla erilaisia erityisen tuen ilmenemismuotoja - nimetä erilaisia erityisen tuen palveluja - havainnollistaa millaisia asioita on huomioitava kohdattaessa erityistä tukea tarvitseva lapsi ja suunnitella hänen tarpeitaan vastaavaa toimintaa.

Content

Opintojaksolla perehdyt seuraaviin teemoihin: - erityinen tuki - lapsen kasvun, kehityksen ja oppimisen tuen tarpeet - erityistä tukea tarvitsevan lapsen kohtaaminen ja ohjaaminen - erityisen tuen toteutusmuodot ja palvelut

Location and time

Opintojakson suorittaminen tapahtuu aikavälillä 3.2. - 16.5.2025 Karelia-ammattikorkeakoulun moodle-oppimisympäristössä.

Materials

Löytyvät moodlesta tai ovat linkitettyinä sinne.

Teaching methods

Opintojakson suorittaminen tapahtuu itsenäisenä opiskeluna omaan tahtiin verkko-opintoina. Opintojakson opiskeltavat sisällöt on jaettu kolmeen teemaan: erityistä tukea tarvitseva lapsi, erityinen tuki ja erityistä tukea tarvitsevan lapsen kohtaaminen ja ohjaaminen. Jokaiseen teemaan perehdyt aluksi materiaalien avulla ja sen jälkeen teet niihin liittyvän tehtävän. Lopuksi laadit case-raportin, jossa tarkastelet oppimisia asioita tapauskuvauksen näkökulmasta.

Employer connections

-

Exam schedules

-

Pedagogic approaches and sustainable development

-

Completion alternatives

-

Student workload

5 op = 135 h opiskelijan työtä

Evaluation methods and criteria

Opintojakson tehtävien suorittaminen hyväksytysti. Oppimistehtävät: tentti, mind map, huoneentaulu ja case-raportti.

Go back to top of page