Siirry suoraan sisältöön

Haastavien asiakaskohtaamisten taituriksi (2 op)

Toteutuksen tunnus: C-02469-SS10081-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.06.2025 - 19.09.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
22.09.2025 - 12.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Korkeakoulu
Karelia-ammattikorkeakoulu, Verkossa
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 40
Opintojakso
C-02469-SS10081
Toteutukselle C-02469-SS10081-3001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuasi: • ymmärrät haastavan asiakaskäyttäytymisen taustalla vaikuttavia tekijöitä • hallitset keskeisiä vuorovaikutustaitoja haastavissa kohtaamisissa • kehität ammatillista itsevarmuutta ja jaksamista asiakastyössä

Sisältö

Tällä opintojaksolla vahvistat valmiuksiasi kohdata haastavia asiakastilanteita rakentavasti ja ammatillisesti. Opintojaksolla perehdyt haastavan asiakkaan käyttäytymisen taustatekijöihin sekä vuorovaikutuksen ja palvelutilanteiden dynamiikkaan. Lisäksi kehität taitojasi ennakoida, ymmärtää ja hallita erilaisia haastavia asiakaskohtaamisia sekä harjoittelet itseesi kohdistuvan stressin hallintaa. Opintojakso tarjoaa käytännönläheisiä työkaluja tilanteiden käsittelyyn erityisesti asiakaspalvelu-, sosiaali-, terveys- ja kasvatusaloilla. Opintojakso soveltuu myös ammattikorkeakouluopiskelijoille, jotka haluavat kehittää asiakastyön vuorovaikutusosaamistaan vaativissa tilanteissa.

Aika ja paikka

Opintojakson suoritusaika 22.9.-12.12.2025.

Opetusmenetelmät

Opiskelet verkossa itsenäisesti ja oman aikataulusi mukaisesti.

Siirry alkuun