Haastavien asiakaskohtaamisten taituriksi (2 op)
Toteutuksen tunnus: C-02469-SS10081-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.06.2025 - 19.09.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
22.09.2025 - 12.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- Karelia-ammattikorkeakoulu, Verkossa
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 40
- Opintojakso
- C-02469-SS10081
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuasi: • ymmärrät haastavan asiakaskäyttäytymisen taustalla vaikuttavia tekijöitä • hallitset keskeisiä vuorovaikutustaitoja haastavissa kohtaamisissa • kehität ammatillista itsevarmuutta ja jaksamista asiakastyössä
Sisältö
Tällä opintojaksolla vahvistat valmiuksiasi kohdata haastavia asiakastilanteita rakentavasti ja ammatillisesti. Opintojaksolla perehdyt haastavan asiakkaan käyttäytymisen taustatekijöihin sekä vuorovaikutuksen ja palvelutilanteiden dynamiikkaan. Lisäksi kehität taitojasi ennakoida, ymmärtää ja hallita erilaisia haastavia asiakaskohtaamisia sekä harjoittelet itseesi kohdistuvan stressin hallintaa. Opintojakso tarjoaa käytännönläheisiä työkaluja tilanteiden käsittelyyn erityisesti asiakaspalvelu-, sosiaali-, terveys- ja kasvatusaloilla. Opintojakso soveltuu myös ammattikorkeakouluopiskelijoille, jotka haluavat kehittää asiakastyön vuorovaikutusosaamistaan vaativissa tilanteissa.
Aika ja paikka
Opintojakson suoritusaika 22.9.-12.12.2025.
Opetusmenetelmät
Opiskelet verkossa itsenäisesti ja oman aikataulusi mukaisesti.