Skip to main content

Basics of Social Marketing (5 cr)

Code: C-02473-AV00CU57-3003

General information


Enrollment
01.01.2025 - 27.02.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2025 - 31.12.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Blended learning
Institution
Kajaani University of Applied Sciences, Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti omien aikataulujen mukaan Reppu-oppimisympäristössä 31.12.2025 mennessä.
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 15
No reservations found for realization C-02473-AV00CU57-3003!

Evaluation scale

0 - 5

Objective

- The student knows the basic concepts of social marketing. - The student understands the key theories, models and processes of social marketing. - The student will be able to design a social marketing campaign or project on a topic of their choice. - The student will be able to critically evaluate their own campaign.

Content

Sosiaalinen markkinointi, sosiaalinen markkinointi prosessina, sosiaalisen markkinoinnin kampanja tai projekti

Location and time

Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti omien aikataulujen mukaan Reppu-oppimisympäristössä 31.12.2025 mennessä.

Materials

Itseopiskelumateriaali Reppu-oppimisympäristössä. Pakollinen ja valinnainen kirjallisuus kuvattu tarkemmin oppimisympäristössä. Opintojakson voi suorittaa oppimisympäristöstä löytyvän itseopiskelumateriaalin avulla. Huomioi, että osa materiaalista on englanninkielistä.

Teaching methods

Verkko-oppimisympäristössä tapahtuva itsenäinen opiskelu (esitietokysely, verkkotentti ja aiheesta laadittava raportti).

Exam schedules

Verkkotentin voi uusia oman aikataulun mukaan.

Pedagogic approaches and sustainable development

Opintojakson sisällöissä on hyödynnetty kansainvälistä materiaalia. Osa opintojakson sisällöistä ja lisämateriaaleista on saatavilla vain englanninkielellä.

Student workload

Opintojakso on viiden (5) opintopisteen laajuinen. Viisi opintopistettä vastaa n. 135 opiskelijan työtuntia.

Evaluation methods and criteria

Opintojakson kokonaisarvosana muodostuu opintojaksoon sisältyvän pakollisen verkkotentin sekä pakollisen raportin arvosanojen keskiarvosta.

Go back to top of page