Markkinointisuunnitelman laatiminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-02627-TX00BO08-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2024 - 31.03.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.10.2024 - 31.05.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- Vaasan ammattikorkeakoulu
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 40
- Opintojakso
- C-02627-TX00BO08
Toteutukselle C-02627-TX00BO08-3003 ei löytynyt varauksia!
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakso tarjoaa kattavan katsauksen markkinointisuunnitelman laatimisen perusteisin. Opintojakson suoritettuaan opiskelija tuntee markkinointistrategian, ydinviestin, keihäänkärkituotteiden sekä markkinoinnin kilpailukeinojen, erityisesti sosiaalisen median, merkityksen markkinointisuunnitelman laatimisessa ja tunnistaa keskeisimmät käsitteet.
Sisältö
1) Nykytila-analyysi 2) Strategia ja keihäänkärkituote 3) Sosiaalinen media