Asiakaskokemuksen kehittäminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-10065-LD00FS68-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
05.05.2025 - 10.08.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
- Ajoitus
-
25.08.2025 - 12.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- Metropolia Ammattikorkeakoulu, Leiritie 1
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 2
- Opintojakso
- C-10065-LD00FS68
Arviointiasteikko
0-5
Sisällön jaksotus
-
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä. Opiskelija ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista sekä osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta. Opiskelija tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja sekä osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja
Sisältö
- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta - arvojen merkitys kuluttajakäyttäytymisessä - palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät - asiakaskokemus - palveluiden merkitys yhteiskunnallisen hyvinvoinnin rakentamisessa.
Aika ja paikka
Lukujärjestyksen mukaan.
Oppimateriaalit
Consumer behaviour : an European perspective / Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg. tai vastaava Muu kurssimateriaali
Opetusmenetelmät
Aktivoiva luento Ryhmätyöt Itsenäiset tehtävät Työpajat
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
-
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
-
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
-
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Kurssitehtävät itsenäisesti
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Lähiopetus 32 h Oppimistehtävät 61 h Itsenäinen opiskelu 42 h
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
60% yksilötehtävät 40% ryhmätehtävät
Esitietovaatimukset
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen