Siirry suoraan sisältöön

Johdatus peliohjelmointiin (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-10118-CO00FQ63-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
28.11.2024 - 19.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
06.02.2025 - 31.05.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Korkeakoulu
Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, E-kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
15 - 150
Opintojakso
C-10118-CO00FQ63
Toteutukselle C-10118-CO00FQ63-3001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Tavoitteet

Opintojakson tavoitteena on tutustua peliohjelmoinnin ja Unity-pelimoottorin perusideaan, sekä toteuttaa Unity-pelimoottorin avulla yksinkertaisia 2D-pelimaailmoja ja 2D-pelejä.

Sisältö

• Peliohjelmoinnin ja Unity-pelimoottorin perusidea • C#-ohjelmointikielen perusteet • 2D-peliohjelmoinnin perusteet Unity-pelimoottorilla

Oppimateriaalit

Opintojako perustuu opettajan tekemään kirjalliseen materiaaliin, sekä opetusvideoihin. Ulkopuolista materiaalia ei välttämättä tarvita.

Opetusmenetelmät

Tämä on CampusOnline-toteutus, eikä ole tarkoitettu Xamkin tutkinto-opiskelijoille. • Opiskelija voi edetä itsenäisesti täysin omaan tahtiinsa. Opintojakso on suoritettu, kun vaaditut tehtävät on hyväksytysti suoritettu ja palautettu opintojakson Learn-alustalle. • Opintojakso ei sisällä mitään aikaan tai paikkaan sidottuja elementtejä. • Kaikki tarvittava materiaali (oppikirja ja videot), ohjeistus ja tehtävät löytyvät opintojakson Learn-alustalta.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Ei

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

• Opiskelija voi edetä itsenäisesti täysin omaan tahtiinsa. Opintojakso on suoritettu, kun vaaditut tehtävät on hyväksytysti suoritettu ja palautettu opintojakson Learn-alustalle. • Opintojakso ei sisällä mitään aikaan tai paikkaan sidottuja elementtejä. • Kaikki tarvittava materiaali (oppikirja ja videot), ohjeistus ja tehtävät löytyvät opintojakson Learn-alustalta.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 opintopistettä vastaa n. 135 tuntia opiskelijan työtä.

Siirry alkuun