Siirry suoraan sisältöön

Peliohjelmoinnin jatkokurssi (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-10118-CO00FQ65-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
28.11.2024 - 19.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
06.02.2025 - 31.05.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Korkeakoulu
Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, E-kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
15 - 150
Opintojakso
C-10118-CO00FQ65
Toteutukselle C-10118-CO00FQ65-3001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Tavoitteet

Opintojakson tavoitteena on tutustua peliohjelmointiin edistyneimpiin aiheisiin Unity-pelimoottorin avulla. Tällaisia aiheita ovat mm. pelillistäminen, monipelit ja mobiilipelit.

Sisältö

• Tarvittaessa Unity-pelimoottorin ja C#-ohjelmointikielen kertausta • Tarvittaessa 2D- ja 3D-peliohjelmoinnin kertausta Unity-pelimoottorilla • Pelillistämisen idea ja käytännön esimerkkejä • Monipelien perusidea Unity-pelimoottorilla • Mobiilipelien perusidea Unity-pelimoottorilla Android-ympäristöön • Mahdollisia muita aiheita

Oppimateriaalit

Opintojako perustuu opettajan tekemään kirjalliseen materiaaliin, sekä opetusvideoihin. Ulkopuolista materiaalia ei välttämättä tarvita.

Opetusmenetelmät

Tämä on CampusOnline-toteutus, eikä ole tarkoitettu Xamkin tutkinto-opiskelijoille. • Opiskelija voi edetä itsenäisesti täysin omaan tahtiinsa. Opintojakso on suoritettu, kun vaaditut tehtävät on hyväksytysti suoritettu ja palautettu opintojakson Learn-alustalle. • Opintojakso ei sisällä mitään aikaan tai paikkaan sidottuja elementtejä. • Kaikki tarvittava materiaali (oppikirja ja videot), ohjeistus ja tehtävät löytyvät opintojakson Learn-alustalta.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Ei

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

• Opiskelija voi edetä itsenäisesti täysin omaan tahtiinsa. Opintojakso on suoritettu, kun vaaditut tehtävät on hyväksytysti suoritettu ja palautettu opintojakson Learn-alustalle. • Opintojakso ei sisällä mitään aikaan tai paikkaan sidottuja elementtejä. • Kaikki tarvittava materiaali (oppikirja ja videot), ohjeistus ja tehtävät löytyvät opintojakson Learn-alustalta.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 opintopistettä vastaa n. 135 tuntia opiskelijan työtä.

Siirry alkuun