Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen kaupankäynti ja markkinoinnin automaatio (5 op)

Toteutuksen tunnus: KH00BF20-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.06.2020 - 09.09.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
31.08.2020 - 18.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Myyntityön koulutus
Opettajat
Kai Schleutker
Ryhmät
LEMMODHenkilokohtainenMyyntityo
MOD Henkilökohtainen myyntityö
PMYYNS19YRMY
PMYYNS19yrmy
Opintojakso
KH00BF20
Toteutukselle KH00BF20-3002 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Opintojakso tutustuttaa digitaaliseen markkinointiympäristöön ja sen tarjoamiin mahdollisuuksiin asiakaskontaktien ja myyntiliidien luomiseen sekä asiakassuhteen kehittämiseen ja vahvistamiseen.

- Digitaalisen ympäristön mahdollisuudet
- Liikenteen luominen sivustolle
- Prospektin tukeminen ostoprosessin eri vaiheissa
- Myyntiliidien kerääminen
- Markkinoinnin automaatio
- Analytiikka kävijätietojen seurannassa
- Konversion parantaminen digiympäristöissä

Tavoitteet

Opiskelija:
Osaa tunnistaa muuttuvan teknologian tuomia mahdollisuuksia B2B-markkinoinnissa ja myynnissä
Osaa tehdä suunnitelman erilaisten keinojen ja teknologioiden hyödyntämisestä B2B-markkinoinnissa ja myynnissä
Tuntee alan keskeisiä termistöä
Osaa selittää, miten GDPR ja ePrivacy vaikuttavat B2B-markkinointiin ja myyntiin

Sisältö

Opintojaksolle keskeiset käsitteet
Markkinoinnin automaation keinovalikoima B2B-myynnissä ja markkinoinnissa
GDPR ja ePrivacy

Opetusmenetelmät

Ennakko- ja syventävät tehtävät
Kontaktiopetus
Tentit
Esitykset
Yritysvierailijat

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Opintojaksolla toteutetaan innovaatiopedagogiikan mukaisia menetelmiä, mm. tehtäväkeskeinen oppiminen, autenttiset oppimisympäristöt, itseohjautuva tiedonhaku ja jatkuva oppiminen, asiantuntijatiedon jalostaminen ryhmässä, tiimioppiminen.

Siirry alkuun