Digitaalinen kaupankäynti ja markkinoinnin automaatio (5 op)
Toteutuksen tunnus: KH00BF20-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.06.2020 - 09.09.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 31.08.2020 - 18.12.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Myyntityön koulutus
- Opettajat
- Kai Schleutker
- Ryhmät
-
LEMMODHenkilokohtainenMyyntityoMOD Henkilökohtainen myyntityö
-
PMYYNS19YRMYPMYYNS19yrmy
- Opintojakso
- KH00BF20
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
Opintojakso tutustuttaa digitaaliseen markkinointiympäristöön ja sen tarjoamiin mahdollisuuksiin asiakaskontaktien ja myyntiliidien luomiseen sekä asiakassuhteen kehittämiseen ja vahvistamiseen.
- Digitaalisen ympäristön mahdollisuudet
- Liikenteen luominen sivustolle
- Prospektin tukeminen ostoprosessin eri vaiheissa
- Myyntiliidien kerääminen
- Markkinoinnin automaatio
- Analytiikka kävijätietojen seurannassa
- Konversion parantaminen digiympäristöissä
Tavoitteet
Opiskelija:
Osaa tunnistaa muuttuvan teknologian tuomia mahdollisuuksia B2B-markkinoinnissa ja myynnissä
Osaa tehdä suunnitelman erilaisten keinojen ja teknologioiden hyödyntämisestä B2B-markkinoinnissa ja myynnissä
Tuntee alan keskeisiä termistöä
Osaa selittää, miten GDPR ja ePrivacy vaikuttavat B2B-markkinointiin ja myyntiin
Sisältö
Opintojaksolle keskeiset käsitteet
Markkinoinnin automaation keinovalikoima B2B-myynnissä ja markkinoinnissa
GDPR ja ePrivacy
Opetusmenetelmät
Ennakko- ja syventävät tehtävät
Kontaktiopetus
Tentit
Esitykset
Yritysvierailijat
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Opintojaksolla toteutetaan innovaatiopedagogiikan mukaisia menetelmiä, mm. tehtäväkeskeinen oppiminen, autenttiset oppimisympäristöt, itseohjautuva tiedonhaku ja jatkuva oppiminen, asiantuntijatiedon jalostaminen ryhmässä, tiimioppiminen.