Skip to main content

Digital Marketing - Website Design to Support Business (5 cr)

Code: KH00BN14-3003

General information


Enrollment
01.01.2022 - 14.01.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
10.01.2022 - 03.05.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Campus
Salo IoT Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Kai Schleutker
Sanna Merisalo
Course
KH00BN14
No reservations found for realization KH00BN14-3003!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Sisältö alueittain

11.01 - 25.01.2022 "Digitaalinen markkina" (Kai Schleutker)
1.2. - 15.2. 2022 "Verkkopresenssi ja sen kehittäminen" (Sanna Merisalo)
01.03. - 03.05.2022 Julkaisujärjestelmät, Verkkosivuston luominen (KS, SM)

Objective

Having completed the course the student
• is able to design and create a website which supports the company’s business
• knows publishing platforms
• uses web analytics tools to analyse and develop a website

Content

• Concepts of digital smarketing
• Characteristics of a good website
• Website builder
• Search engine optimization and discoverability of a website
• Conversion
• Analytics

Materials

Luentomateriaali
Verkkopohjainen materiaali
WIX-ohjemateriaali

Teaching methods

Internetin käyttäminen tiedonhaussa ja jatkuva oppiminen; teoriaan soveltaminen käytäntöön; käytännön työskentely ryhmissä ja yksin

Pedagogic approaches and sustainable development

Aloitteellisuuteen perustuva luova ryhmätyöskentely, verkostoituminen sekä kriittistä ajattelua rohkaiseva tehtävien analysointi. Käänteinen opetus.

Completion alternatives

Julkaistaan myöhemmin ja tarkennetaan Optimassa.

Student workload

Tentit Itsissä 2 kpl (yksilö)
Case-tehtävät 3 kpl (ryhmä)
Verkkosivuston luominen (ryhmä)

5 op = 135 tuntia

Evaluation methods and criteria

YLEISVAATIMUS TEHTÄVIEN ARVIOINNILLE
Toimeksianto vastaa annettujen ohjeiden tavoitteita. Tehtävässään opiskelija asettaa tavoitteet ja määrittää sen kontekstin ohjeiden tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää faktoja jotka esitetään tavalla, joka tukee yrityksen johdon päätöksentekoa. Työskentely on kehittävää ja oppimista edistävää.
Opetuskerroista poissaolo vaikuttaa alentavasti arvosanaan.

Failed (0)

Mikäli opiskelija ei ole osallistunut yhteenkään lähiopetuskertaan ja/tai tehtäviä ei olla suoritettu hyväksyttävästi, kurssisuoritus hylätään.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja tekeminen on aktiivista.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista.

Go back to top of page