Digital Marketing - Website Design to Support Business (5 cr)
Code: KH00BN14-3003
General information
- Enrollment
- 01.01.2022 - 14.01.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 10.01.2022 - 03.05.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Salo IoT Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Kai Schleutker
- Sanna Merisalo
- Course
- KH00BN14
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Sisältö alueittain
11.01 - 25.01.2022 "Digitaalinen markkina" (Kai Schleutker)
1.2. - 15.2. 2022 "Verkkopresenssi ja sen kehittäminen" (Sanna Merisalo)
01.03. - 03.05.2022 Julkaisujärjestelmät, Verkkosivuston luominen (KS, SM)
Objective
Having completed the course the student
• is able to design and create a website which supports the company’s business
• knows publishing platforms
• uses web analytics tools to analyse and develop a website
Content
• Concepts of digital smarketing
• Characteristics of a good website
• Website builder
• Search engine optimization and discoverability of a website
• Conversion
• Analytics
Materials
Luentomateriaali
Verkkopohjainen materiaali
WIX-ohjemateriaali
Teaching methods
Internetin käyttäminen tiedonhaussa ja jatkuva oppiminen; teoriaan soveltaminen käytäntöön; käytännön työskentely ryhmissä ja yksin
Pedagogic approaches and sustainable development
Aloitteellisuuteen perustuva luova ryhmätyöskentely, verkostoituminen sekä kriittistä ajattelua rohkaiseva tehtävien analysointi. Käänteinen opetus.
Completion alternatives
Julkaistaan myöhemmin ja tarkennetaan Optimassa.
Student workload
Tentit Itsissä 2 kpl (yksilö)
Case-tehtävät 3 kpl (ryhmä)
Verkkosivuston luominen (ryhmä)
5 op = 135 tuntia
Evaluation methods and criteria
YLEISVAATIMUS TEHTÄVIEN ARVIOINNILLE
Toimeksianto vastaa annettujen ohjeiden tavoitteita. Tehtävässään opiskelija asettaa tavoitteet ja määrittää sen kontekstin ohjeiden tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää faktoja jotka esitetään tavalla, joka tukee yrityksen johdon päätöksentekoa. Työskentely on kehittävää ja oppimista edistävää.
Opetuskerroista poissaolo vaikuttaa alentavasti arvosanaan.
Failed (0)
Mikäli opiskelija ei ole osallistunut yhteenkään lähiopetuskertaan ja/tai tehtäviä ei olla suoritettu hyväksyttävästi, kurssisuoritus hylätään.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja tekeminen on aktiivista.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista.