Introduction to Digitalisation (5 cr)
Code: KH00BN27-3001
General information
- Enrollment
- 10.06.2019 - 20.09.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 05.09.2019 - 12.12.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Salo IoT Campus
- Teaching languages
- Finnish
- English
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Matti Kuikka
- Timo Luukka
- Course
- KH00BN27
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Lähiopetus torstaisin klo 09:15 - 12:15
Paikka: Demi, muuntojoustavatila SAL_1056d_Demi (Salo), Santra, muuntojoustavatila SAL_1056c_Santra (Salo)
Digitalisaation uusimmat tuulet.
Digitaalinen markkinointi (tukee muita lukukauden aikana tehtäviä projekteja).
Katsaus digitaalisiin liketoimintamalleihin ja niiden analysiointiin (osion toteutus ja sisältö riippuu muiden projektien aikataulusta).
Kuinka digitaalinen markkinointi muuttaa perinteisiä liiketoimintaprosesseja (osion toteutus ja sisältö riippuu muiden projektien aikataulusta).
Objective
Having completed the course the student
• can describe what digitalization is about
• understands the impact of digitalization for businesses and is able to recognize business opportunities emerging from digitalization
• describes concepts and trends related to digitalisation, such as Big Data, Internet of Things (IOT), Internet of Everything and Blockchain.
Content
• Introduction to digitalisation and business
• Trends in digitalisation
• Technologies supporting the digitalization
Materials
Introduction to Digitalisation:
Material (videos, articles, etc) from internet, available via the learning environments (mainly Optima). All the assignments are done in ViLLE.
Teaching methods
Introduction to Digitalisation:
Collaboration in the learning environments and independent work, online.
Students also self-study subjects and create report and video presentation.
Exam schedules
No exams.
Pedagogic approaches and sustainable development
Introduction to Digitalisation:
The course part provides understanding how digitalisation affect to us. Students work and collaborate virtually in the learning environments. Students also make video presentation about digitalisation and share them with other students. Presentations are peer reviewed.
Completion alternatives
Ei valinnaisia suoritustapoja.
Student workload
Inroduction to Digitalisation:
Personal work: self-study, assignments and video preparations: 55 hours
- discussions about selected videos
- writing about selected topic related to digitalisation
- exercises about key subjects related to digitalisation
- writing a report about subject related to digitalisation
- preparation of video presentation about one subject
- peer reviews
Evaluation methods and criteria
Arvioinnin kohteina ovat osallistuminen lähiopetukseen, ryhmätyöt sekä henkilökohtaiset tehtävät.
YLEISVAATIMUS TEHTÄVIEN ARVIOINNILLE
Toimeksianto vastaa annettujen ohjeiden tavoitteita. Tehtävä asettaa tavoitteet ja määrittää sen kontekstin ohjeiden tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää faktoja jotka esitetään tavalla, joka tukee yrityksen johdon päätöksentekoa. Työskentely on kehittävää ja oppimista edistävää.
Lähiopetuksesta poissaolo vaikuttaa alentavasti arvosanaan.
Kaikki tehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti.
Failed (0)
Mikäli opiskelija ei ole osallistunut yhteenkään lähiopetuskertaan tai ryhmä- tai henkilökohtainen tehtävä on hylätty, suoritus hylätään.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja tekeminen on aktiivista.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista.