Skip to main content

Customer-Oriented Business, Marketing and Entrepreneurship (5 cr)

Code: KH00BS75-3005

General information


Enrollment
01.06.2022 - 01.09.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
29.08.2022 - 31.12.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
1 cr
Virtual portion
4 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Engineering and Business
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Professional Sales
Teachers
Alisa Pettersson
Course
KH00BS75
No reservations found for realization KH00BS75-3005!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Syyslukukausi, lukujärjestyksen mukaisesti.

Objective

The student can describe the requirements for a successful business. The student can communicate goals of a business to various interest groups of a business. The student is able to establish a marketing plan to reach customers. The student can describe a business idea.

Content

Business environment
Marketing
Business planning
Entrepreneurship

Materials

Hyödynnettävää kirjallisuutta (täsmennetään opintojaksolla, e-kirjoja saatavilla):

Hänti, Sirpa. 2021. Asiakkaista ansaintaan: asiakaskeskeinen liiketoimintamalli. Helsinki: Alma Talent.
Viitala, Riitta; Jylhä, Eila. 2013. Liiketoimintaosaaminen. Helsinki: Edita.
Bergström Seija; Leppänen Arja. 2015 tai uudempi: Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki: Edita.

Opettajan antama muu materiaali ItsLearning-alustalla.

Teaching methods

Opintojaksolla hyödynnetään innovaatiopedagogisia oppimismenetelmiä:
-Keskiössä on opiskelijoiden oma tiedonhaku ja oman oppimisen reflektointi.
-Lähiopetuksessa keskitytään yhdessä oppimiseen ja osaamisen jakamiseen.
-Opintojakso sisältää sekä yksin että yhdessä tehtäviä harjoitteita.
-Opiskelijan oman oppimisen kehittymistä tulee oppimispäiväkirjan kirjoittaminen.

Exam schedules

Opintojaksolla ei ole tenttiä.

Pedagogic approaches and sustainable development

Opintojaksolla hyödynnetään Turun ammattikorkeakoulun innovaatiopedagogiikkaan nojaavaa aktiivista oppimista, jossa keskeistä on tiedon ja osaamisen jakaminen, yhdistely, luova ja myös kriittinen ajattelu. Opittua pyritään soveltamaan käytäntöön opintojakson mahdollisuuksien ja rajoituksien mukaisesti.

Completion alternatives

Ei valinnaisia suoritustapoja.

Student workload

5 ects = 135 h, jakaantuen itsenäiseen opiskeluun, ryhmätehtäviin ja lähiopetukseen.

Evaluation methods and criteria

Oppimispäiväkirja arvioidaan asteikolla 0-5

Palautettava ryhmätehtävä HYV / HYL

Failed (0)

Opiskelija ei ole tehnyt vaadittuja tehtäviä tai palautuksia aikataulussa.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija käyttää keskeisiä liiketaloudellisia käsitteitä osittain puutteellisesti kertoessaan löydöksistään ja havainnoistaan. Opiskelija osaa kuvailla, luokitella ja luetella asioita. Kytkös teoreettiseen tietoon puuttuu tai se on irrallista. Opiskelija osaa arvioida oman osaamisensa kehittymistä tyydyttävällä tasolla. Aktiivisuus lähiopetuksessa ja muut tehtävät voivat vaikuttaa arvosanaa korottavasti.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija ymmärtää kokonaisuuksia ja käyttää teoriaa sen kuvaamiseen. Hän osoittaa kykyä soveltaa jotain aihealueeseen liittyvää periaatetta ja kykenee yhdistelemään asioita. Hän hyödyntää hankkimaansa tai annettua lähdemateriaalia ja käyttää liiketaloudellista sanastoa oikein ja sujuvasti. Hän osaa arvioida oman osaamisensa kehittymistä. Aktiivisuus lähiopetuksessa ja muut tehtävät voivat vaikuttaa arvosanaa korottavasti.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelijan liiketalouden sanaston käyttö on sujuvaa ja hän osaa soveltaa teoriaa käytäntöön kiitettävällä tasolla. Opiskelija yhdistelee asioita ja osoittaa kykyä kriittiseen tai analyyttiseen ajatteluun opitun perusteella. Hän osaa monipuolisesti arvioida oman osaamisensa kehittymistä. Tehtävät on palautettu hyväksytysti ajallaan. Aktiivisuus lähiopetuksessa ja muut tehtävät voivat vaikuttaa arvosanaa korottavasti.

Further information

-

Go back to top of page