Skip to main content

Assessment of Occupational Performance (5 cr)

Code: TH00BF46-3005

General information


Enrollment
05.12.2020 - 30.01.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
04.01.2021 - 30.05.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Health and Well-being
Teaching languages
Finnish
Teachers
Irina Katajisto-Korhonen
Anu Kuikkaniemi
Mary-Ann Kaukinen
Tuija Suominen-Romberg
Course
TH00BF46
No reservations found for realization TH00BF46-3005!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Itsenäistä työskentelyä vkot 5-8., jolloin tehdään teeman 3 essee/muistiinpanot, omat pikaohjeet COPM ja OSA arviointimenetelmien käytöstä.

1.3. 4t Teema 1. COPM, Ankku
3.3. 4t Teema 2. OSA, Anu
3.3. 4t Teema 3. Hyvät arviointikäytännöt, Anu

Itsenäistä työskentelyä vkot 10-12, jolloin tehdään omat pikaohjeet MOHO:n taidoista ja niiden arvioinnista MOHOST-menetelmällä sekä sensomotorisista ja toiminnallisista arviointimenetelmistä.

29.3. 7t MOHOST, Ankku ja Anu
31.3. 7t Sensomotoriset ja toiminnalliset arviointimenetelmät, Tuija

Käsikirjan palautus: Käsikirja palautetaan PFD muodossa Itsiin Toiminnallisuuden arvioinnin suunnitelmaan käsikirjalle varattuun palautuslaatikkoon 14.5.21 mennessä.
Reflektion palautus: Reflektio palautetaan Itsiin Toiminnallisuudeen arvioinnin suunnitelmaan reflektiolle varattuun palautuslaatikkoon 7.5.21 mennessä.

Objective

Opiskelija osaa
• selittää arviointiin liittyviä käytäntöjä ja vaikuttavia tekijöitä sekä eettisiä periaatteita,
• tunnistaa toiminnallisuuden eri tasojen arviointimahdollisuuksia,
• käyttää tarkoituksenmukaisia arviointimenetelmiä arvioidessaan asiakkaan toiminnallisuutta,

Content

Hyvät arviointikäytännöt toimintaterapiassa
Toiminnallisuuden eri tasojen arviointi

Materials

Tieto oppimateriaaleista löytyy ITS Learningistä.

Teaching methods

Opintojakso sisältää itsenäistä opiskelua verkkoympäristössä ja tiimityöskentelyä lähipäivissä
Poissaolot tiimitreeneistä osoitetaan osaamisen näyttönä.

Pedagogic approaches and sustainable development

Opiskelu tapahtuu tiimioppimisen periaattein ja käänteisen oppimisen menetelmin. Ohjeistus löytyy Tiimioppijan käsikirjasta.

Student workload

Essee/muistiinpanot 3.teemasta.
Omat pikaohjeet menetelmien käyttöohjeista ennen tiimityöskentelyä lähipäivissä. Pikaohjeet kootaan Arvioinnin käsikirjaksi. Lopuksi tehdään reflektiopaperi toiminnallisuuden arviointi ja toiminnallisuuden arviointikäytännössä opintojaksojen sisällöistä. Tarkempi ohjeistus löytyy ITS Learningistä.


27t= 1op; 5op= 135t, josta tiimityöskentelyä lähipäivissä on 26t + info orientoivien opintojen yhteydessä. Itsenäistä työskentelyä 109t.

Evaluation methods and criteria

Hyväksytty suoritus edellyttää opintojakson tehtävien suoritusta hyväksytysti ja osallistumista tiimityöskentelyyn. Opintojakson arvioinnin kohteet ovat:
Portfolio ja reflektiopaperi arvioidaan asteikolla hyl-5.
Aktiivisuus tiimitreeneissä, itseis- ja vertaisarviointi vaikutus arvosanaan +/- 1numero

Failed (0)

Opiskelija ei ole saavuttanut arviointikriteerien tyydyttävää tasoa

Go back to top of page