Health Promotion Management (5 cr)
Code: TH00BP98-3002
General information
- Enrollment
- 02.07.2021 - 19.08.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2021 - 31.12.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Health and Well-being
- Teaching languages
- English
- Seats
- 10 - 30
- Degree programmes
- Master's Degree Programme in Health Promotion
- Teachers
- Hille Halonen
- Tuuli Lahti
- Scheduling groups
- Pienryhmä 1 (Size: 3 . Open UAS : 3.)
- Small groups
- Pienryhmä 1
- Course
- TH00BP98
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
- Health policy and health care systems
- Health promotion management and leadership
- International and future aspects of health promotion
Contact teaching:
27.8.2021 at 10:00-15:30
23.09.2021 at 08:30-15:30
24.09.2021 at 8:30-15:30
Teaching will be organized in Zoom and Its Learning.
Objective
After completing the course the student is able to:
- work as an expert in the social and health care services
- solve problems in health promotion and develop innovative solutions
- understand and participate to the societal decision-making
- explain the structure, decision-making and financing system of a service system and develop the service system to meet the population's needs
Content
- Social and Health care services and their current challenges
- Promotion of health and well-being in the societal decision making
- Policy work, management and leadership related to health promotion
Materials
Materials can be found from Its Learning.
Teaching methods
Pre-assignment
Lectures & discussions
Teamwork assignment
Written work and oral presentation
Exam schedules
No exam.
Pedagogic approaches and sustainable development
Innovaatiopedagogiikka eli konstruktivistinen ja ongelmalähtöinen tekemällä ja soveltamalla oppiminen on keskiössä kaikissa Turun ammattikorkeakoulun (YAMK) koulutuksissa. Opiskelijat opiskelevat työnsä ohessa ja haluavat laajentaa ja syventää teoriaosaamistaan sekä saada malleja teorian soveltamiseksi omassa työssään. Tämä kurssi sisältää lähiopetusta, itsenäistä opiskelua, tiimityöskentelyä sekä työskentelyä verkko-oppimisympäristössä.
Lähiopetuksessa perehdytään keskeiseen teoriaan, sekä keskustellaan käsiteltävistä aiheista. Tiimitehtävässä korostuu projektimainen työskentely, itseohjautuvuus sekä dialoginen vuorovaikutus tiimin jäsenten kanssa. Yksilötehtävissä perehdytään opintojakson kirjallisuuteen sekä harjoitellaan tiedon hakua, synteesien tekemistä, argumentaatiota, asiakokonaisuuksien hallintaa sekä jäsenneltyä asioiden esitystapaa.
Completion alternatives
Ei erillistä valinnaista suoritustapaa.
Student workload
Pre-assignment, lectures and group discussions 2 op
Teamwork assignment 1op
Written work and oral presentation 2op
Evaluation methods and criteria
Written task will be evaluated from 0 to 5 by using the following criteria:
- Theoretical background and the use of peer-reviewed references
- Structure, content and logic
- Argumentation
- Formal compliance with the instructions.
Other tasks of the course will be evaluated as pass/fail.
Failed (0)
Hylätty: Ei ole palauttanut kaikkia tehtäviä määräaikaan mennessä ja/tai osallistunut lähiopetukseen. Palautetut tehtävät ovat ylimalkaisia/eivät vastaa tehtävänantoon/tehtävissä on havaittavissa plagiointia.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
On palauttanut kaikki tehtävät määräaikaan mennessä ja osallistunut lähiopetukseen. Osoittaa oppimistehtävissän hallitsevansa kurssin sisällöt pintapuolisesti. Lähdemateriaalien käyttö on niukkaa, tekstissä on asia-/käsitevirheitä ja työ on sisällöllisesti hajanainen/ulkoasultaan viimeistelemätön.
Assessment criteria, good (3-4)
On palauttanut kaikki tehtävät määräaikaan mennessä ja osallistunut lähiopetukseen. Osoittaa oppimistehtävissän hallitsevansa kurssin sisällöt hyvin, sekä osaavansa myös soveltaa oppimaansa. Oppimistehtävät ovat huoliteltuja ja tehtävänantojen mukaisia, lähdemateriaalien käyttö on asianmukaista, eikä tekstissä juurikaan ole havaittavissa käsite- tai asiavirheitä.
Assessment criteria, excellent (5)
On palauttanut kaikki tehtävät määräaikaan mennessä ja osallistunut lähiopetukseen. Osoittaa oppimistehtävissään kurssin sisältöjen monipuolista hallintaa ja soveltamisosaamista. Oppimistehtävät ovat huoliteltuja ja tehtävänantojen mukaisia, lähdemateriaalien käyttö on monipuolista, eikä tekstissä ole käsite- tai asiavirheitä. Esitetyt näkökulmat ja väitteet perustellaan ja oppimistehtävistä välittyy tutkiva ja pohtiva ote.
Further information
Master-studies, not for bachelor-studies. From Open AMK max. 3 students.