Asiakasymmärrys (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3011420-1002
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.08.2016 - 31.12.2016
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Maija Nolvi
- Opintojakso
- 3011420
Toteutukselle 3011420-1002 ei löytynyt varauksia!
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan Opiskelija tunnistaa erilaisia asiakassuhteita, - käyttäytymistä ja -prosessejaosaa nimetä erilaisia asiakaskokemukseen vaikuttavia tekijöitä osaa hankkia ja käyttää asiakasymmärrystä yrityksen konseptien kehittämisessä
Sisältö
asiakaskokemukseen (CEM) vaikuttavat tekijätasiakkaan kokema arvoasiakasymmärryksen hankinnan keinotasiakkuuksien hankinta, seuranta ja kehittäminen