Siirry suoraan sisältöön

Asiakasymmärrys (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3011420-1002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.08.2016 - 31.12.2016
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Maija Nolvi
Opintojakso
3011420
Toteutukselle 3011420-1002 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan Opiskelija tunnistaa erilaisia asiakassuhteita, - käyttäytymistä ja -prosessejaosaa nimetä erilaisia asiakaskokemukseen vaikuttavia tekijöitä osaa hankkia ja käyttää asiakasymmärrystä yrityksen konseptien kehittämisessä

Sisältö

asiakaskokemukseen (CEM) vaikuttavat tekijätasiakkaan kokema arvoasiakasymmärryksen hankinnan keinotasiakkuuksien hankinta, seuranta ja kehittäminen

Siirry alkuun