Siirry suoraan sisältöön

Vie digimarkkinointiosaamisesi käytäntöön (7 op)

Toteutuksen tunnus: KH00CS31-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
08.12.2023 - 27.02.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
28.02.2024 - 17.06.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 - 7
Lähiosuus
7 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
englanti
Paikat
0 - 63
Opettajat
Saara Tikkanen
Kai Schleutker
Harri Lappalainen
Jaana Merikallio
Sanna Merisalo
Anniina Teittinen
Opintojakso
KH00CS31

Toteutuksella on 2 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 6 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ke 03.04.2024 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
Vie digimarkkinointiosaamisesi käytäntöön KH00CS31-3001
LEM_B107 Teoriatila
LEM_B109 Hautomo
Ke 17.04.2024 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
Vie digimarkkinointiosaamisesi käytäntöön KH00CS31-3001
LEM_B146 Teoriatila
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Digimarkkinoinnin perusteet (esim. Digital Marketing Basics suoritettuna ) hallitsevalle opiskelijalle erinomainen tilaisuus syventää osaaamistaan käytännön markkinointicasen parissa.

Opintojaksolla toteutetaan n. 4 henkilön ryhmissä digimarkkinointiratkaisu toimeksiantajayrityksen tarpeisiin. Opintojakson päätteeksi on kilpailu, jossa ryhmät pitchaavat ehdotuksensa tuomaristolle, joka valitsee parhaan ja toteuttamiskelpoisimman vaihtoehdon.
VOITTAJAJOUKKUE PÄÄSEE ESITTÄMÄÄN TYÖNSÄ KANSAINVÄLISEEN (Suomi, Puola, Hollanti ja Portugali) LOPPUKILPAILUUN PUOLAN GDANSKIIN SYYSKUUSSA 2024! Voittajajoukkue saa sparrausta esityksen hiomiseen ja esittämiseen, joka tapahtuu englanniksi.

Lähitapaamisia on 4 kertaa, à 3h. Tapaamiset keskiviikkoisin klo 9-12, ensimmäinen tapaaminen viikolla 9, viimeinen viikolla 16.

Opintojakso markkinointikilpailuineen on osa kansainvälistä DEMS - Developing E-marketing Skills for the Business Market -hanketta, jonka rahoittaja on Erasmus+.

Oppimateriaalit

- DEMS-hankkeet monipuoliset koulutusmateriaalit. Ks. https://dems.pro/ Kilpailussa menestymisen kannalta näitä sisältöjä kannattaa tutkia!
- Digital Marketing Basics ja Sisältömarkkinointi -kurssien materiaalit Itslearningissä
- Digitaalisen markkinoinnin asiantuntijasisällöt

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei ole

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op = 135 h
- itsenäinen työskentely, taitojen kertausta: 20 h
- ryhmätyönä perehtyminen toimeksiantoon, vastabriefin valmistelu, varsinaisen työn suunnittelu: 70 h
- valmistautuminen pitchaukseen: 23 h
- tuntityöskentely: 12 h

Voittajajoukkue 7 op = 189 h
- edellisten lisäksi: esityksen valmistelu ja harjoittelu englanniksi: 10 h
- kisamatka Gdanskiin: 48 h

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

- ryhmän tuotokset kurssin aikana
- opiskelijan aktiivisuus tunneilla ja ryhmätyöskentelyssä

Hylätty (0)

Opiskelija on pois enemmän kuin yhden opetuskerran tai
Opiskelija ei juurikaan osallistu ryhmätyöskentelyyn

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelijan osuus ryhmätyöskentelyyn on vaatimatonta tai
Opiskelijan osallistuminen lähitapaamisten aktiviteetteihin on passiivista tai
Ryhmän tuotos vastaa vain vähäisessä määrin toimeksiantajan briefiin.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija osallistuu ryhmän työskentelyyn aktiivisesti
Opiskelija on lähitapaamissa aktiivinen
Ryhmän tuotos vastaa hyvin tai erinomaisesti toimeksiantajan briefiin
Opiskelija osallistuu kansalliseen loppukilpailuun

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelijan ryhmä voittaa opintojakson päätteeksi järjestettävän markkinointikilpailun ja opiskelijan panos ryhmän tuotokseen on ansiokas (ryhmän sisäisen vertaisarvioinnin ja opettajan arvioinnin perusteella).

Lisätiedot

Itslearning

Siirry alkuun