Vie digimarkkinointiosaamisesi käytäntöön (7 op)
Toteutuksen tunnus: KH00CS31-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
08.12.2023 - 27.02.2024
Ajoitus
28.02.2024 - 17.06.2024
Opintopistemäärä
5 - 7
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
0 - 63
Opettaja
- Saara Tikkanen
- Kai Schleutker
- Harri Lappalainen
- Jaana Merikallio
- Sanna Merisalo
- Anniina Teittinen
- 28.02.2024 09:00 - 12:00, Vie digimarkkinointiosaamisesi käytäntöön KH00CS31-3001
- 13.03.2024 09:00 - 12:00, Vie digimarkkinointiosaamisesi käytäntöön KH00CS31-3001
- 03.04.2024 09:00 - 12:00, Vie digimarkkinointiosaamisesi käytäntöön KH00CS31-3001
- 17.04.2024 09:00 - 12:00, Vie digimarkkinointiosaamisesi käytäntöön KH00CS31-3001
Oppimateriaalit
- DEMS-hankkeet monipuoliset koulutusmateriaalit. Ks. https://dems.pro/ Kilpailussa menestymisen kannalta näitä sisältöjä kannattaa tutkia!
- Digital Marketing Basics ja Sisältömarkkinointi -kurssien materiaalit Itslearningissä
- Digitaalisen markkinoinnin asiantuntijasisällöt
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei ole
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op = 135 h
- itsenäinen työskentely, taitojen kertausta: 20 h
- ryhmätyönä perehtyminen toimeksiantoon, vastabriefin valmistelu, varsinaisen työn suunnittelu: 70 h
- valmistautuminen pitchaukseen: 23 h
- tuntityöskentely: 12 h
Voittajajoukkue 7 op = 189 h
- edellisten lisäksi: esityksen valmistelu ja harjoittelu englanniksi: 10 h
- kisamatka Gdanskiin: 48 h
Sisällön jaksotus
Digimarkkinoinnin perusteet (esim. Digital Marketing Basics suoritettuna ) hallitsevalle opiskelijalle erinomainen tilaisuus syventää osaaamistaan käytännön markkinointicasen parissa.
Opintojaksolla toteutetaan n. 4 henkilön ryhmissä digimarkkinointiratkaisu toimeksiantajayrityksen tarpeisiin. Opintojakson päätteeksi on kilpailu, jossa ryhmät pitchaavat ehdotuksensa tuomaristolle, joka valitsee parhaan ja toteuttamiskelpoisimman vaihtoehdon.
VOITTAJAJOUKKUE PÄÄSEE ESITTÄMÄÄN TYÖNSÄ KANSAINVÄLISEEN (Suomi, Puola, Hollanti ja Portugali) LOPPUKILPAILUUN PUOLAN GDANSKIIN SYYSKUUSSA 2024! Voittajajoukkue saa sparrausta esityksen hiomiseen ja esittämiseen, joka tapahtuu englanniksi.
Lähitapaamisia on 4 kertaa, à 3h. Tapaamiset keskiviikkoisin klo 9-12, ensimmäinen tapaaminen viikolla 9, viimeinen viikolla 16.
Opintojakso markkinointikilpailuineen on osa kansainvälistä DEMS - Developing E-marketing Skills for the Business Market -hanketta, jonka rahoittaja on Erasmus+.
Viestintäkanava ja lisätietoja
Itslearning
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
- ryhmän tuotokset kurssin aikana
- opiskelijan aktiivisuus tunneilla ja ryhmätyöskentelyssä
Hylätty (0)
Opiskelija on pois enemmän kuin yhden opetuskerran tai
Opiskelija ei juurikaan osallistu ryhmätyöskentelyyn
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelijan osuus ryhmätyöskentelyyn on vaatimatonta tai
Opiskelijan osallistuminen lähitapaamisten aktiviteetteihin on passiivista tai
Ryhmän tuotos vastaa vain vähäisessä määrin toimeksiantajan briefiin.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija osallistuu ryhmän työskentelyyn aktiivisesti
Opiskelija on lähitapaamissa aktiivinen
Ryhmän tuotos vastaa hyvin tai erinomaisesti toimeksiantajan briefiin
Opiskelija osallistuu kansalliseen loppukilpailuun
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelijan ryhmä voittaa opintojakson päätteeksi järjestettävän markkinointikilpailun ja opiskelijan panos ryhmän tuotokseen on ansiokas (ryhmän sisäisen vertaisarvioinnin ja opettajan arvioinnin perusteella).