Skip to main content

Take your digital marketing skills into practice (7 cr)

Code: KH00CS31-3001

General information


Enrollment
08.12.2023 - 27.02.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
28.02.2024 - 17.06.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 - 7
Local portion
7 cr
RDI portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
English
Seats
0 - 63
Teachers
Saara Tikkanen
Kai Schleutker
Harri Lappalainen
Jaana Merikallio
Sanna Merisalo
Anniina Teittinen
Course
KH00CS31

Realization has 2 reservations. Total duration of reservations is 6 h 0 min.

Time Topic Location
Wed 03.04.2024 time 09:00 - 12:00
(3 h 0 min)
Vie digimarkkinointiosaamisesi käytäntöön KH00CS31-3001
LEM_B107 Teoriatila
LEM_B109 Hautomo
Wed 17.04.2024 time 09:00 - 12:00
(3 h 0 min)
Vie digimarkkinointiosaamisesi käytäntöön KH00CS31-3001
LEM_B146 Teoriatila
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Digimarkkinoinnin perusteet (esim. Digital Marketing Basics suoritettuna ) hallitsevalle opiskelijalle erinomainen tilaisuus syventää osaaamistaan käytännön markkinointicasen parissa.

Opintojaksolla toteutetaan n. 4 henkilön ryhmissä digimarkkinointiratkaisu toimeksiantajayrityksen tarpeisiin. Opintojakson päätteeksi on kilpailu, jossa ryhmät pitchaavat ehdotuksensa tuomaristolle, joka valitsee parhaan ja toteuttamiskelpoisimman vaihtoehdon.
VOITTAJAJOUKKUE PÄÄSEE ESITTÄMÄÄN TYÖNSÄ KANSAINVÄLISEEN (Suomi, Puola, Hollanti ja Portugali) LOPPUKILPAILUUN PUOLAN GDANSKIIN SYYSKUUSSA 2024! Voittajajoukkue saa sparrausta esityksen hiomiseen ja esittämiseen, joka tapahtuu englanniksi.

Lähitapaamisia on 4 kertaa, à 3h. Tapaamiset keskiviikkoisin klo 9-12, ensimmäinen tapaaminen viikolla 9, viimeinen viikolla 16.

Opintojakso markkinointikilpailuineen on osa kansainvälistä DEMS - Developing E-marketing Skills for the Business Market -hanketta, jonka rahoittaja on Erasmus+.

Materials

- DEMS-hankkeet monipuoliset koulutusmateriaalit. Ks. https://dems.pro/ Kilpailussa menestymisen kannalta näitä sisältöjä kannattaa tutkia!
- Digital Marketing Basics ja Sisältömarkkinointi -kurssien materiaalit Itslearningissä
- Digitaalisen markkinoinnin asiantuntijasisällöt

Exam schedules

Ei tenttiä

Completion alternatives

Ei ole

Student workload

5 op = 135 h
- itsenäinen työskentely, taitojen kertausta: 20 h
- ryhmätyönä perehtyminen toimeksiantoon, vastabriefin valmistelu, varsinaisen työn suunnittelu: 70 h
- valmistautuminen pitchaukseen: 23 h
- tuntityöskentely: 12 h

Voittajajoukkue 7 op = 189 h
- edellisten lisäksi: esityksen valmistelu ja harjoittelu englanniksi: 10 h
- kisamatka Gdanskiin: 48 h

Evaluation methods and criteria

- ryhmän tuotokset kurssin aikana
- opiskelijan aktiivisuus tunneilla ja ryhmätyöskentelyssä

Failed (0)

Opiskelija on pois enemmän kuin yhden opetuskerran tai
Opiskelija ei juurikaan osallistu ryhmätyöskentelyyn

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelijan osuus ryhmätyöskentelyyn on vaatimatonta tai
Opiskelijan osallistuminen lähitapaamisten aktiviteetteihin on passiivista tai
Ryhmän tuotos vastaa vain vähäisessä määrin toimeksiantajan briefiin.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija osallistuu ryhmän työskentelyyn aktiivisesti
Opiskelija on lähitapaamissa aktiivinen
Ryhmän tuotos vastaa hyvin tai erinomaisesti toimeksiantajan briefiin
Opiskelija osallistuu kansalliseen loppukilpailuun

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelijan ryhmä voittaa opintojakson päätteeksi järjestettävän markkinointikilpailun ja opiskelijan panos ryhmän tuotokseen on ansiokas (ryhmän sisäisen vertaisarvioinnin ja opettajan arvioinnin perusteella).

Further information

Itslearning

Go back to top of page