Take your digital marketing skills into practice (7 cr)
Code: KH00CS31-3001
General information
- Enrollment
-
08.12.2023 - 27.02.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
28.02.2024 - 17.06.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 - 7
- Local portion
- 7 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- English
- Seats
- 0 - 63
- Teachers
- Saara Tikkanen
- Kai Schleutker
- Harri Lappalainen
- Jaana Merikallio
- Sanna Merisalo
- Anniina Teittinen
- Course
- KH00CS31
Realization has 2 reservations. Total duration of reservations is 6 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Wed 03.04.2024 time 09:00 - 12:00 (3 h 0 min) |
Vie digimarkkinointiosaamisesi käytäntöön KH00CS31-3001 |
LEM_B107
Teoriatila
LEM_B109 Hautomo |
Wed 17.04.2024 time 09:00 - 12:00 (3 h 0 min) |
Vie digimarkkinointiosaamisesi käytäntöön KH00CS31-3001 |
LEM_B146
Teoriatila
|
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Digimarkkinoinnin perusteet (esim. Digital Marketing Basics suoritettuna ) hallitsevalle opiskelijalle erinomainen tilaisuus syventää osaaamistaan käytännön markkinointicasen parissa.
Opintojaksolla toteutetaan n. 4 henkilön ryhmissä digimarkkinointiratkaisu toimeksiantajayrityksen tarpeisiin. Opintojakson päätteeksi on kilpailu, jossa ryhmät pitchaavat ehdotuksensa tuomaristolle, joka valitsee parhaan ja toteuttamiskelpoisimman vaihtoehdon.
VOITTAJAJOUKKUE PÄÄSEE ESITTÄMÄÄN TYÖNSÄ KANSAINVÄLISEEN (Suomi, Puola, Hollanti ja Portugali) LOPPUKILPAILUUN PUOLAN GDANSKIIN SYYSKUUSSA 2024! Voittajajoukkue saa sparrausta esityksen hiomiseen ja esittämiseen, joka tapahtuu englanniksi.
Lähitapaamisia on 4 kertaa, à 3h. Tapaamiset keskiviikkoisin klo 9-12, ensimmäinen tapaaminen viikolla 9, viimeinen viikolla 16.
Opintojakso markkinointikilpailuineen on osa kansainvälistä DEMS - Developing E-marketing Skills for the Business Market -hanketta, jonka rahoittaja on Erasmus+.
Materials
- DEMS-hankkeet monipuoliset koulutusmateriaalit. Ks. https://dems.pro/ Kilpailussa menestymisen kannalta näitä sisältöjä kannattaa tutkia!
- Digital Marketing Basics ja Sisältömarkkinointi -kurssien materiaalit Itslearningissä
- Digitaalisen markkinoinnin asiantuntijasisällöt
Exam schedules
Ei tenttiä
Completion alternatives
Ei ole
Student workload
5 op = 135 h
- itsenäinen työskentely, taitojen kertausta: 20 h
- ryhmätyönä perehtyminen toimeksiantoon, vastabriefin valmistelu, varsinaisen työn suunnittelu: 70 h
- valmistautuminen pitchaukseen: 23 h
- tuntityöskentely: 12 h
Voittajajoukkue 7 op = 189 h
- edellisten lisäksi: esityksen valmistelu ja harjoittelu englanniksi: 10 h
- kisamatka Gdanskiin: 48 h
Evaluation methods and criteria
- ryhmän tuotokset kurssin aikana
- opiskelijan aktiivisuus tunneilla ja ryhmätyöskentelyssä
Failed (0)
Opiskelija on pois enemmän kuin yhden opetuskerran tai
Opiskelija ei juurikaan osallistu ryhmätyöskentelyyn
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelijan osuus ryhmätyöskentelyyn on vaatimatonta tai
Opiskelijan osallistuminen lähitapaamisten aktiviteetteihin on passiivista tai
Ryhmän tuotos vastaa vain vähäisessä määrin toimeksiantajan briefiin.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija osallistuu ryhmän työskentelyyn aktiivisesti
Opiskelija on lähitapaamissa aktiivinen
Ryhmän tuotos vastaa hyvin tai erinomaisesti toimeksiantajan briefiin
Opiskelija osallistuu kansalliseen loppukilpailuun
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelijan ryhmä voittaa opintojakson päätteeksi järjestettävän markkinointikilpailun ja opiskelijan panos ryhmän tuotokseen on ansiokas (ryhmän sisäisen vertaisarvioinnin ja opettajan arvioinnin perusteella).
Further information
Itslearning