Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3101221-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
28.02.2025 - 29.03.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
31.03.2025 - 05.05.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tuotantotalouden koulutus
Opettajat
Timo Linnossuo
Ryhmät
MTUTAMK23
Tuotantotalous, Myynti K23
Opintojakso
3101221

Toteutuksella on 10 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 20 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ma 31.03.2025 klo 19:00 - 21:00
(2 t 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
LEM_A313 Oppimistila BYOD
Ke 02.04.2025 klo 19:00 - 21:00
(2 t 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
Teams
Ma 07.04.2025 klo 19:00 - 21:00
(2 t 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
LEM_A313 Oppimistila BYOD
Ke 09.04.2025 klo 19:00 - 21:00
(2 t 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
Teams
Ma 14.04.2025 klo 19:00 - 21:00
(2 t 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
LEM_A313 Oppimistila BYOD
Ke 16.04.2025 klo 19:00 - 21:00
(2 t 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
Teams
Ke 23.04.2025 klo 19:00 - 21:00
(2 t 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
Teams
Ma 28.04.2025 klo 19:00 - 21:00
(2 t 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
LEM_A313 Oppimistila BYOD
Ma 05.05.2025 klo 19:00 - 21:00
(2 t 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
LEM_A313 Oppimistila BYOD
Ke 07.05.2025 klo 19:00 - 21:00
(2 t 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
Teams
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

markkinointiviestintä
digitaalinen kaupankäynti
sosiaalisen median mahdollisuudet myynnissä ja markkinoinnissa

Kurssi alkaa 1.4.2025 ja päättyy 16.5.2025

Tavoitteet

Opiskelija osaa:
- soveltaa markkinointiviestinnän keinoja
- tunnistaa muuttuvan teknologian tuomia mahdollisuuksia markkinoinnissa ja myynnissä
- osaa soveltaa digitaalisen markkinoinnin ja myynnin keinoja

Sisältö

markkinointiviestintä
digitaalinen kaupankäynti
sosiaalisen median mahdollisuudet myynnissä ja markkinoinnissa

Oppimateriaalit

Opiskelijoiden itsenäisesti hakema kirjallisuus, blogit, vlogit, artikkeli ym.

Opetusmenetelmät

Tutkiva oppiminen
Innovaatiopedagogiikkaa
Tiimioppiminen
Tekemällä oppiminen

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Kurssilla ei ole tenttiä

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Itsenäinen tiedonhaku
Ryhmätyöt
Kirjallisuus lukupiirit

Kestävän kehityksen periaatteet huomioidaan suhteessa tekoälyyn markkinoinnissa ja digitaalisessa kaupankäynnissä.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei ole valinnaisia suorituksia

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Oppitunnit 40
Itsenäinen työskentely 75
Ryhmätapaamiset 20

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Kaikki tehtävät ja tuntiaktiivisuus

Hylätty (0)

Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti läsnäolotunneille ja ryhmän työskentelyyn. Opiskelijalla vakavia puutteita tietämyksessä, tekemisessä ja tuotoksissa. Esimerkiksi omaehtoinen tiedonhaku puuttuu tai vaadittua kirjallisuutta ei ole luettu tai vaadittuja työkaliuja ja teorioita ei ole hyödynnetty tehtävissä tai osallistumattomuus vaadittuihin esityksiin tai tehtäviä puuttuu kokonaan tai ne on palautettu myöhässä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Tehtävät on palautettu aikataulussa, mutta ne ovat hyvin suppeita ja puutteellisia. Tai esityksissä on suuria puutteita.
Opiskelija käyttää keskeisiä liiketaloudellisia käsitteitä ja perusteorioita kertoessaan löydöksistään ja havainnoistaan. Osaa kuvailla, luokitella ja luetella asioita. Tuotokset ovat kuvailevia, mutta ei sisällä omaa pohdintaa tai syntyneitä oivalluksia. Yksittäiset teoriat tai käytännön havainnoinnit eivät linkity suurempaan kokonaisuuteen.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Tehtävät on palautettu aikataulussa, ja ne ovat laajoja ja hyviä, teorioita on hyödynnetty, ja ohjeistettuja työkaluja on käytetty. Lähdekirjallisuutta on käytetty laajasti. Ja esitykset ovat ansiokkaita.
Opiskelija ymmärtää kokonaisuuksia ja käyttää teoriaa sen kuvaamiseen. Osoittaa kykyä soveltaa jotain aihealueeseen liittyvää periaatetta ja kykenee yhdistelemään asioita. Hyödyntää hankkimaansa materiaalia ja teoriaa tehtävien suorittamisessa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija näkee alalle ja organisaatiolle kriittisiä menestystekijöitä, ymmärtää teorioita ja esittää perustellen löydöksiään. Kykenee näkemään kehittämiskohteita ja on kriittisesti ajatteleva. Osaa analysoida syy-seuraussuhteita ja käsittelee asioita oivaltavasti. Laadukasta taustamateriaalia on haettu, löydetty ja sen käyttö on perusteltua.

Lisätiedot

ITS tai kiireellisissä tapauksissa sähköposti

Siirry alkuun