Marketing Communication and Digital Business (5 cr)
Code: 3101221-3006
General information
- Enrollment
-
28.02.2025 - 29.03.2025
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
31.03.2025 - 05.05.2025
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Industrial Management Engineering
- Teachers
- Timo Linnossuo
- Groups
-
MTUTAMK23Degree Programme in Industrial Management Engineering, Sales
- Course
- 3101221
Realization has 10 reservations. Total duration of reservations is 20 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Mon 31.03.2025 time 19:00 - 21:00 (2 h 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
LEM_A313
Oppimistila BYOD
|
Wed 02.04.2025 time 19:00 - 21:00 (2 h 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
Teams
|
Mon 07.04.2025 time 19:00 - 21:00 (2 h 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
LEM_A313
Oppimistila BYOD
|
Wed 09.04.2025 time 19:00 - 21:00 (2 h 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
Teams
|
Mon 14.04.2025 time 19:00 - 21:00 (2 h 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
LEM_A313
Oppimistila BYOD
|
Wed 16.04.2025 time 19:00 - 21:00 (2 h 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
Teams
|
Wed 23.04.2025 time 19:00 - 21:00 (2 h 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
Teams
|
Mon 28.04.2025 time 19:00 - 21:00 (2 h 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
LEM_A313
Oppimistila BYOD
|
Mon 05.05.2025 time 19:00 - 21:00 (2 h 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
LEM_A313
Oppimistila BYOD
|
Wed 07.05.2025 time 19:00 - 21:00 (2 h 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
Teams
|
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
markkinointiviestintä
digitaalinen kaupankäynti
sosiaalisen median mahdollisuudet myynnissä ja markkinoinnissa
Kurssi alkaa 1.4.2025 ja päättyy 16.5.2025
Objective
the student is able to:
- use marketing mix
- recognize the possiblities of the developing technologies in marketing
- recognize and apply the methods of digital marketig and selling
Content
marketing communication
digital business
social media
Materials
Opiskelijoiden itsenäisesti hakema kirjallisuus, blogit, vlogit, artikkeli ym.
Teaching methods
Tutkiva oppiminen
Innovaatiopedagogiikkaa
Tiimioppiminen
Tekemällä oppiminen
Exam schedules
Kurssilla ei ole tenttiä
Pedagogic approaches and sustainable development
Itsenäinen tiedonhaku
Ryhmätyöt
Kirjallisuus lukupiirit
Kestävän kehityksen periaatteet huomioidaan suhteessa tekoälyyn markkinoinnissa ja digitaalisessa kaupankäynnissä.
Completion alternatives
Ei ole valinnaisia suorituksia
Student workload
Oppitunnit 40
Itsenäinen työskentely 75
Ryhmätapaamiset 20
Evaluation methods and criteria
Kaikki tehtävät ja tuntiaktiivisuus
Failed (0)
Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti läsnäolotunneille ja ryhmän työskentelyyn. Opiskelijalla vakavia puutteita tietämyksessä, tekemisessä ja tuotoksissa. Esimerkiksi omaehtoinen tiedonhaku puuttuu tai vaadittua kirjallisuutta ei ole luettu tai vaadittuja työkaliuja ja teorioita ei ole hyödynnetty tehtävissä tai osallistumattomuus vaadittuihin esityksiin tai tehtäviä puuttuu kokonaan tai ne on palautettu myöhässä.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Tehtävät on palautettu aikataulussa, mutta ne ovat hyvin suppeita ja puutteellisia. Tai esityksissä on suuria puutteita.
Opiskelija käyttää keskeisiä liiketaloudellisia käsitteitä ja perusteorioita kertoessaan löydöksistään ja havainnoistaan. Osaa kuvailla, luokitella ja luetella asioita. Tuotokset ovat kuvailevia, mutta ei sisällä omaa pohdintaa tai syntyneitä oivalluksia. Yksittäiset teoriat tai käytännön havainnoinnit eivät linkity suurempaan kokonaisuuteen.
Assessment criteria, good (3-4)
Tehtävät on palautettu aikataulussa, ja ne ovat laajoja ja hyviä, teorioita on hyödynnetty, ja ohjeistettuja työkaluja on käytetty. Lähdekirjallisuutta on käytetty laajasti. Ja esitykset ovat ansiokkaita.
Opiskelija ymmärtää kokonaisuuksia ja käyttää teoriaa sen kuvaamiseen. Osoittaa kykyä soveltaa jotain aihealueeseen liittyvää periaatetta ja kykenee yhdistelemään asioita. Hyödyntää hankkimaansa materiaalia ja teoriaa tehtävien suorittamisessa.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija näkee alalle ja organisaatiolle kriittisiä menestystekijöitä, ymmärtää teorioita ja esittää perustellen löydöksiään. Kykenee näkemään kehittämiskohteita ja on kriittisesti ajatteleva. Osaa analysoida syy-seuraussuhteita ja käsittelee asioita oivaltavasti. Laadukasta taustamateriaalia on haettu, löydetty ja sen käyttö on perusteltua.
Further information
ITS tai kiireellisissä tapauksissa sähköposti