Skip to main content

Marketing Communication and Digital Business (5 cr)

Code: 3101221-3006

General information


Enrollment
28.02.2025 - 29.03.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
31.03.2025 - 05.05.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Industrial Management Engineering
Teachers
Timo Linnossuo
Groups
MTUTAMK23
Degree Programme in Industrial Management Engineering, Sales
Course
3101221

Realization has 10 reservations. Total duration of reservations is 20 h 0 min.

Time Topic Location
Mon 31.03.2025 time 19:00 - 21:00
(2 h 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
LEM_A313 Oppimistila BYOD
Wed 02.04.2025 time 19:00 - 21:00
(2 h 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
Teams
Mon 07.04.2025 time 19:00 - 21:00
(2 h 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
LEM_A313 Oppimistila BYOD
Wed 09.04.2025 time 19:00 - 21:00
(2 h 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
Teams
Mon 14.04.2025 time 19:00 - 21:00
(2 h 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
LEM_A313 Oppimistila BYOD
Wed 16.04.2025 time 19:00 - 21:00
(2 h 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
Teams
Wed 23.04.2025 time 19:00 - 21:00
(2 h 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
Teams
Mon 28.04.2025 time 19:00 - 21:00
(2 h 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
LEM_A313 Oppimistila BYOD
Mon 05.05.2025 time 19:00 - 21:00
(2 h 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
LEM_A313 Oppimistila BYOD
Wed 07.05.2025 time 19:00 - 21:00
(2 h 0 min)
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
Teams
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

markkinointiviestintä
digitaalinen kaupankäynti
sosiaalisen median mahdollisuudet myynnissä ja markkinoinnissa

Kurssi alkaa 1.4.2025 ja päättyy 16.5.2025

Objective

the student is able to:

- use marketing mix

- recognize the possiblities of the developing technologies in marketing

- recognize and apply the methods of digital marketig and selling

Content

marketing communication
digital business
social media

Materials

Opiskelijoiden itsenäisesti hakema kirjallisuus, blogit, vlogit, artikkeli ym.

Teaching methods

Tutkiva oppiminen
Innovaatiopedagogiikkaa
Tiimioppiminen
Tekemällä oppiminen

Exam schedules

Kurssilla ei ole tenttiä

Pedagogic approaches and sustainable development

Itsenäinen tiedonhaku
Ryhmätyöt
Kirjallisuus lukupiirit

Kestävän kehityksen periaatteet huomioidaan suhteessa tekoälyyn markkinoinnissa ja digitaalisessa kaupankäynnissä.

Completion alternatives

Ei ole valinnaisia suorituksia

Student workload

Oppitunnit 40
Itsenäinen työskentely 75
Ryhmätapaamiset 20

Evaluation methods and criteria

Kaikki tehtävät ja tuntiaktiivisuus

Failed (0)

Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti läsnäolotunneille ja ryhmän työskentelyyn. Opiskelijalla vakavia puutteita tietämyksessä, tekemisessä ja tuotoksissa. Esimerkiksi omaehtoinen tiedonhaku puuttuu tai vaadittua kirjallisuutta ei ole luettu tai vaadittuja työkaliuja ja teorioita ei ole hyödynnetty tehtävissä tai osallistumattomuus vaadittuihin esityksiin tai tehtäviä puuttuu kokonaan tai ne on palautettu myöhässä.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Tehtävät on palautettu aikataulussa, mutta ne ovat hyvin suppeita ja puutteellisia. Tai esityksissä on suuria puutteita.
Opiskelija käyttää keskeisiä liiketaloudellisia käsitteitä ja perusteorioita kertoessaan löydöksistään ja havainnoistaan. Osaa kuvailla, luokitella ja luetella asioita. Tuotokset ovat kuvailevia, mutta ei sisällä omaa pohdintaa tai syntyneitä oivalluksia. Yksittäiset teoriat tai käytännön havainnoinnit eivät linkity suurempaan kokonaisuuteen.

Assessment criteria, good (3-4)

Tehtävät on palautettu aikataulussa, ja ne ovat laajoja ja hyviä, teorioita on hyödynnetty, ja ohjeistettuja työkaluja on käytetty. Lähdekirjallisuutta on käytetty laajasti. Ja esitykset ovat ansiokkaita.
Opiskelija ymmärtää kokonaisuuksia ja käyttää teoriaa sen kuvaamiseen. Osoittaa kykyä soveltaa jotain aihealueeseen liittyvää periaatetta ja kykenee yhdistelemään asioita. Hyödyntää hankkimaansa materiaalia ja teoriaa tehtävien suorittamisessa.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija näkee alalle ja organisaatiolle kriittisiä menestystekijöitä, ymmärtää teorioita ja esittää perustellen löydöksiään. Kykenee näkemään kehittämiskohteita ja on kriittisesti ajatteleva. Osaa analysoida syy-seuraussuhteita ja käsittelee asioita oivaltavasti. Laadukasta taustamateriaalia on haettu, löydetty ja sen käyttö on perusteltua.

Further information

ITS tai kiireellisissä tapauksissa sähköposti

Go back to top of page