Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3101221-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

28.02.2025 - 29.03.2025

Ajoitus

31.03.2025 - 05.05.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tuotantotalouden koulutus

Opettaja

  • Susanna Saari

Ryhmät

  • MTUTAMK23
    Tuotantotalous, Myynti K23
  • 31.03.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
  • 02.04.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
  • 07.04.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
  • 09.04.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
  • 14.04.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
  • 16.04.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
  • 23.04.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
  • 28.04.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006

Tavoitteet

Opiskelija osaa:
- soveltaa markkinointiviestinnän keinoja
- tunnistaa muuttuvan teknologian tuomia mahdollisuuksia markkinoinnissa ja myynnissä
- osaa soveltaa digitaalisen markkinoinnin ja myynnin keinoja

Sisältö

markkinointiviestintä
digitaalinen kaupankäynti
sosiaalisen median mahdollisuudet myynnissä ja markkinoinnissa

Arviointiasteikko

H-5