Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3101221-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 28.02.2025 - 29.03.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 31.03.2025 - 05.05.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tuotantotalouden koulutus
Toteutuksella on 10 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 20 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ma 31.03.2025 klo 19:00 - 21:00 (2 t 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
LEM_A313
Oppimistila BYOD
|
Ke 02.04.2025 klo 19:00 - 21:00 (2 t 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
Teams
|
Ma 07.04.2025 klo 19:00 - 21:00 (2 t 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
LEM_A313
Oppimistila BYOD
|
Ke 09.04.2025 klo 19:00 - 21:00 (2 t 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
Teams
|
Ma 14.04.2025 klo 19:00 - 21:00 (2 t 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
LEM_A313
Oppimistila BYOD
|
Ke 16.04.2025 klo 19:00 - 21:00 (2 t 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
Teams
|
Ke 23.04.2025 klo 19:00 - 21:00 (2 t 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
Teams
|
Ma 28.04.2025 klo 19:00 - 21:00 (2 t 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
LEM_A313
Oppimistila BYOD
|
Ma 05.05.2025 klo 19:00 - 21:00 (2 t 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
LEM_A313
Oppimistila BYOD
|
Ke 07.05.2025 klo 19:00 - 21:00 (2 t 0 min) |
Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006 |
Teams
|
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
markkinointiviestintä
digitaalinen kaupankäynti
sosiaalisen median mahdollisuudet myynnissä ja markkinoinnissa
Kurssi alkaa 1.4.2025 ja päättyy 16.5.2025
Tavoitteet
Opiskelija osaa:
- soveltaa markkinointiviestinnän keinoja
- tunnistaa muuttuvan teknologian tuomia mahdollisuuksia markkinoinnissa ja myynnissä
- osaa soveltaa digitaalisen markkinoinnin ja myynnin keinoja
Sisältö
markkinointiviestintä
digitaalinen kaupankäynti
sosiaalisen median mahdollisuudet myynnissä ja markkinoinnissa
Oppimateriaalit
Opiskelijoiden itsenäisesti hakema kirjallisuus, blogit, vlogit, artikkeli ym.
Opetusmenetelmät
Tutkiva oppiminen
Innovaatiopedagogiikkaa
Tiimioppiminen
Tekemällä oppiminen
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Kurssilla ei ole tenttiä
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Itsenäinen tiedonhaku
Ryhmätyöt
Kirjallisuus lukupiirit
Kestävän kehityksen periaatteet huomioidaan suhteessa tekoälyyn markkinoinnissa ja digitaalisessa kaupankäynnissä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei ole valinnaisia suorituksia
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Oppitunnit 40
Itsenäinen työskentely 75
Ryhmätapaamiset 20
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Kaikki tehtävät ja tuntiaktiivisuus
Hylätty (0)
Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti läsnäolotunneille ja ryhmän työskentelyyn. Opiskelijalla vakavia puutteita tietämyksessä, tekemisessä ja tuotoksissa. Esimerkiksi omaehtoinen tiedonhaku puuttuu tai vaadittua kirjallisuutta ei ole luettu tai vaadittuja työkaliuja ja teorioita ei ole hyödynnetty tehtävissä tai osallistumattomuus vaadittuihin esityksiin tai tehtäviä puuttuu kokonaan tai ne on palautettu myöhässä.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Tehtävät on palautettu aikataulussa, mutta ne ovat hyvin suppeita ja puutteellisia. Tai esityksissä on suuria puutteita.
Opiskelija käyttää keskeisiä liiketaloudellisia käsitteitä ja perusteorioita kertoessaan löydöksistään ja havainnoistaan. Osaa kuvailla, luokitella ja luetella asioita. Tuotokset ovat kuvailevia, mutta ei sisällä omaa pohdintaa tai syntyneitä oivalluksia. Yksittäiset teoriat tai käytännön havainnoinnit eivät linkity suurempaan kokonaisuuteen.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Tehtävät on palautettu aikataulussa, ja ne ovat laajoja ja hyviä, teorioita on hyödynnetty, ja ohjeistettuja työkaluja on käytetty. Lähdekirjallisuutta on käytetty laajasti. Ja esitykset ovat ansiokkaita.
Opiskelija ymmärtää kokonaisuuksia ja käyttää teoriaa sen kuvaamiseen. Osoittaa kykyä soveltaa jotain aihealueeseen liittyvää periaatetta ja kykenee yhdistelemään asioita. Hyödyntää hankkimaansa materiaalia ja teoriaa tehtävien suorittamisessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija näkee alalle ja organisaatiolle kriittisiä menestystekijöitä, ymmärtää teorioita ja esittää perustellen löydöksiään. Kykenee näkemään kehittämiskohteita ja on kriittisesti ajatteleva. Osaa analysoida syy-seuraussuhteita ja käsittelee asioita oivaltavasti. Laadukasta taustamateriaalia on haettu, löydetty ja sen käyttö on perusteltua.
Lisätiedot
ITS tai kiireellisissä tapauksissa sähköposti