Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3101221-3006
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
28.02.2025 - 29.03.2025
Ajoitus
31.03.2025 - 05.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tuotantotalouden koulutus
Opettaja
- Susanna Saari
Ryhmät
-
MTUTAMK23Tuotantotalous, Myynti K23
- 31.03.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
- 02.04.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
- 07.04.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
- 09.04.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
- 14.04.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
- 16.04.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
- 23.04.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
- 28.04.2025 19:00 - 21:00, Markkinointiviestintä ja digitaalinen kaupankäynti 3101221-3006
Tavoitteet
Opiskelija osaa:
- soveltaa markkinointiviestinnän keinoja
- tunnistaa muuttuvan teknologian tuomia mahdollisuuksia markkinoinnissa ja myynnissä
- osaa soveltaa digitaalisen markkinoinnin ja myynnin keinoja
Sisältö
markkinointiviestintä
digitaalinen kaupankäynti
sosiaalisen median mahdollisuudet myynnissä ja markkinoinnissa
Arviointiasteikko
H-5