Green marketing 2 – Markkinointioikeutta suomeksi (5 op)
Toteutuksen tunnus: EV00DG03-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
31.12.2024 - 31.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
03.04.2025 - 25.05.2025
Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tuotantotalous ja yhteiset opinnot
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 50
- Koulutus
- Vastuullinen laadunhallinta ja tuotekehitys tekstiili-, muoti- ja pakkausalalla
- Opettajat
- Ulla Seppälä-Kaven
- Liisa Lehtinen
- Heidi Salokangas
- Sari Airenne
- Ajoitusryhmät
- Avoimen AMK:n kiintiöpaikat. Ilmoittaudu ilman tätä pienryhmää. (Koko: 50 . Avoin AMK : 50.)
- Ryhmät
-
JOTVALAK25Vastuullinen laadunhallinta ja tuotekehitys tekstiili-, muoti- ja pakkausalalla
- Pienryhmät
- Avoimen AMK:n kiintiöpaikat. Ilmoittaudu ilman tätä pienryhmää.
- Opintojakso
- EV00DG03
Toteutuksella on 3 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 17 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 10.04.2025 klo 16:00 - 19:00 (3 t 0 min) |
Green marketing 2 – Markkinointioikeutta suomeksi EV00DG03-3003 |
Online
|
La 26.04.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Green marketing 2 – Markkinointioikeutta suomeksi EV00DG03-3003 |
|
La 17.05.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Green marketing 2 – Markkinointioikeutta suomeksi EV00DG03-3003 |
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Sisällön jaksotus
Markkinointioikeuden soveltaminen käytäntöön:
- Kestävän kehityksen mukainen pakkaussuunnittelu ja -materiaalit
- Viestintä osana vastuullista toimintaa
- Viestintä- ja markkinointisuunnitelma huomioiden vastuullisuuteen liittyvät näkökohdat
- Liiketoimintasuunnitelman päivitys oman toimialan ajankohtaisten vaatimusten mukaan
Luennot:
10.4.2025 16.00 - 19.00, online luento
26.4.2025 9.00 - 16.00, työpaja
17.5.2025 9.00 - 16.00, työpaja
Tavoitteet
• Ymmärtää vastuullisuuden merkityksen osana markkinointiviestintää
• Ymmärtää kestävän pakkaamisen merkityksen
• Ymmärtää pakkauksen merkityksen osana osto- ja asiakaskokemusta
• Osaa soveltaa osaamistaan pakkaussuunnittelussa
• Osaa luoda/päivittää asiakaspersoonat vastaamaan nykypäivän haasteita
• Osaa luoda/päivittää viestintä- ja markkinointisuunnitelmia huomioiden vastuullisuuden omalla toimialalla
• Osaa luoda/päivittää liiketoimintasuunnitelmia huomioiden vastuullisuuden omalla toimialalla
Sisältö
• Kestävän kehityksen mukainen pakkaussuunnittelu ja -materiaalit
• Viestintä osana vastuullista toimintaa
• Viestintä- ja markkinointisuunnitelma huomioiden vastuullisuuteen liittyvät näkökohdat
• Liiketoimintasuunnitelman päivitys oman toimialan ajankohtaisten vaatimusten mukaan
Oppimateriaalit
Opettajan tarjoama oppimismateriaali itselearning -oppimisalustalla.
Opetusmenetelmät
-luennot
-työpajat
-vertaisoppiminen
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksolla ei ole tenttiä.
Kansainvälisyys
käänteinen oppiminen, tekemällä oppiminen, innovaatiopedagogiikka
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Oppimistehtävät
Luennot ja työpajat 17 tuntia, itsenäistä opiskelua 118 tuntia
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
Hylätty:
Oppimistehtäviä ei ole palautettu, eikä oppimistavoitteita ole saavutettu
Hyväksytty:
Oppimistehtävät on tehty ja palautettu ohjeistuksen mukaisesti.
Lisätiedot
itslearning -alusta pääasiallinen viestintäkanava
Vastuuopettaja: heidi.salokangas@turkuamk.fi