Siirry suoraan sisältöön

Green marketing 2 – Markkinointioikeutta suomeksi (5 op)

Toteutuksen tunnus: EV00DG03-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
31.12.2024 - 31.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
03.04.2025 - 25.05.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tuotantotalous ja yhteiset opinnot
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 50
Koulutus
Vastuullinen laadunhallinta ja tuotekehitys tekstiili-, muoti- ja pakkausalalla
Opettajat
Ulla Seppälä-Kaven
Liisa Lehtinen
Heidi Salokangas
Sari Airenne
Ajoitusryhmät
Avoimen AMK:n kiintiöpaikat. Ilmoittaudu ilman tätä pienryhmää. (Koko: 50 . Avoin AMK : 50.)
Ryhmät
JOTVALAK25
Vastuullinen laadunhallinta ja tuotekehitys tekstiili-, muoti- ja pakkausalalla
Pienryhmät
Avoimen AMK:n kiintiöpaikat. Ilmoittaudu ilman tätä pienryhmää.
Opintojakso
EV00DG03

Toteutuksella on 3 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 17 t 0 min.

Aika Aihe Tila
To 10.04.2025 klo 16:00 - 19:00
(3 t 0 min)
Green marketing 2 – Markkinointioikeutta suomeksi EV00DG03-3003
Online
La 26.04.2025 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Green marketing 2 – Markkinointioikeutta suomeksi EV00DG03-3003
La 17.05.2025 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Green marketing 2 – Markkinointioikeutta suomeksi EV00DG03-3003
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Sisällön jaksotus

Markkinointioikeuden soveltaminen käytäntöön:

- Kestävän kehityksen mukainen pakkaussuunnittelu ja -materiaalit
- Viestintä osana vastuullista toimintaa
- Viestintä- ja markkinointisuunnitelma huomioiden vastuullisuuteen liittyvät näkökohdat
- Liiketoimintasuunnitelman päivitys oman toimialan ajankohtaisten vaatimusten mukaan

Luennot:
10.4.2025 16.00 - 19.00, online luento
26.4.2025 9.00 - 16.00, työpaja
17.5.2025 9.00 - 16.00, työpaja

Tavoitteet

• Ymmärtää vastuullisuuden merkityksen osana markkinointiviestintää
• Ymmärtää kestävän pakkaamisen merkityksen
• Ymmärtää pakkauksen merkityksen osana osto- ja asiakaskokemusta
• Osaa soveltaa osaamistaan pakkaussuunnittelussa
• Osaa luoda/päivittää asiakaspersoonat vastaamaan nykypäivän haasteita
• Osaa luoda/päivittää viestintä- ja markkinointisuunnitelmia huomioiden vastuullisuuden omalla toimialalla
• Osaa luoda/päivittää liiketoimintasuunnitelmia huomioiden vastuullisuuden omalla toimialalla

Sisältö

• Kestävän kehityksen mukainen pakkaussuunnittelu ja -materiaalit
• Viestintä osana vastuullista toimintaa
• Viestintä- ja markkinointisuunnitelma huomioiden vastuullisuuteen liittyvät näkökohdat
• Liiketoimintasuunnitelman päivitys oman toimialan ajankohtaisten vaatimusten mukaan

Oppimateriaalit

Opettajan tarjoama oppimismateriaali itselearning -oppimisalustalla.

Opetusmenetelmät

-luennot
-työpajat
-vertaisoppiminen

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksolla ei ole tenttiä.

Kansainvälisyys

käänteinen oppiminen, tekemällä oppiminen, innovaatiopedagogiikka

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Oppimistehtävät

Luennot ja työpajat 17 tuntia, itsenäistä opiskelua 118 tuntia

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

Hylätty:
Oppimistehtäviä ei ole palautettu, eikä oppimistavoitteita ole saavutettu

Hyväksytty:
Oppimistehtävät on tehty ja palautettu ohjeistuksen mukaisesti.

Lisätiedot

itslearning -alusta pääasiallinen viestintäkanava

Vastuuopettaja: heidi.salokangas@turkuamk.fi

Siirry alkuun