Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3011141-1006

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
09.09.2015 - 31.12.2015
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Salo IoT Campus
Opetuskielet
englanti
Paikat
15 - 70
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Kai Schleutker
Opintojakso
3011141
Toteutukselle 3011141-1006 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija oppii ymmärtämään markkinoinnin käsitteen ja markkinointikeinojen merkityksen, erityisesti asiakkaan ja yrityksen välisissä suhteissa. Opiskelija sisäistää markkinointiajattelun vaiheet sekä nykyaikaisen markkinointiajattelun erityispiirteet.Opiskelija muodostaa valmiuksia arvioida eri markkinoinnin kilpailukeinojen ja suhdemarkkinoinnin soveltuvuutta erilaisissa markkinointitilanteissa ostokäyttämisen teorian huomioiden.

Sisältö

Asiakaslähtöisyys markkinoinnissa Yrityksen ulkoinen toimintaympäristö Ostokäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät Kohderyhmäajattelu Markkinoinnin kilpailukeinot Kampanjan suunnittelun vaiheet

Siirry alkuun