Markkinointi (5op)
Toteutuksen tunnus: 3011141-1006
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 09.09.2015 - 31.12.2015
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Salo IoT Campus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 15 - 70
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Kai Schleutker
- Opintojakso
- 3011141
Toteutukselle Markkinointi 3011141-1006 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija oppii ymmärtämään markkinoinnin käsitteen ja markkinointikeinojen merkityksen, erityisesti asiakkaan ja yrityksen välisissä suhteissa. Opiskelija sisäistää markkinointiajattelun vaiheet sekä nykyaikaisen markkinointiajattelun erityispiirteet.Opiskelija muodostaa valmiuksia arvioida eri markkinoinnin kilpailukeinojen ja suhdemarkkinoinnin soveltuvuutta erilaisissa markkinointitilanteissa ostokäyttämisen teorian huomioiden.
Sisältö
Asiakaslähtöisyys markkinoinnissa Yrityksen ulkoinen toimintaympäristö Ostokäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät Kohderyhmäajattelu Markkinoinnin kilpailukeinot Kampanjan suunnittelun vaiheet