Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestinnän perusteetLaajuus (5 op)

Tunnus: KU00CU56

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa

- määritellä ja tunnistaa markkinointiviestinnän eri muotoja, medioita ja viestintäkeinoja
- analysoida ja soveltaa asiakaslähtöisiä markkinointiviestinnän keinoja markkinointiviestinnän suunnittelussa
- ottaa huomioon kestävän kehityksen teemoja työskentelyssään
- työskennellä osana ryhmässä
- suunnitella ja esitellä tekemäänsä työtä

Sisältö

Opintojakson pääsisältöinä ovat mainonnan suunnittelutyössä tarvittavat erilaiset markkinointiviestinnän muodot ja keinot. Opintojaksolla opitaan ymmärtämään laaja-alaisesti medioita sekä muita mainonnan muotoja ja ominaisuuksia.

Opintojaksolla myös sovelletaan em. tietoutta systemaattiseen ja prosessinomaiseen markkinointiviestinnän suunnittelutyöhön. Opintojakso kehittää media-alan viestintäkanavien tuntemusta sekä suunnittelu-, ryhmätyöskentely- ja presentointitaitoja.