Brand ManagementLaajuus (5 op)
Tunnus: 3011657
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.
Sisältö
- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio
Esitietovaatimukset
Ei edeltävyysehtoja
Ilmoittautumisaika
01.06.2024 - 01.09.2024
Ajoitus
02.09.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Degree Programme in International Business
Opettaja
- Arto Manninen
Ryhmät
-
PLIITS23MARPLIITS23MAR
Tavoitteet
After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.
Sisältö
- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio
Oppimateriaalit
Kirjallisuus, digitaaliset kanavat, ympäröivä maailma eli esim. myymälävierailut, luentomateriaali (mkl. vierailijaluennoitsija), ryhmätyömateriaali.
Opetusmenetelmät
Luennot, kirjallisuus, yksilötehtävät, ryhmätehtävät, esitykset.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Tentti #1: 30.9.
Tentti #2 4.11.
Uusinnat 26.11 ja 4.12.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Innovatiivinen pedagkiikka mkl. kenttätyö kaupoissa (ryhmätyö).
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaista suoritustapaa
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kirjareflektio, kaksi yksilötehtävää ja siitä johdettu raportti, kaksi ryhmätehtävää, tentti x 2. = 133 h, 5 op.
Sisällön jaksotus
Brand management, Syys-Joulukuu 2024.
Viestintäkanava ja lisätietoja
Its-learning, e-mail.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Kirjareflektio + vertaispalaute, raportti, yksilötehtävät, ryhmätehtävät HYV/HYL kukin.
Tentti 0-5.
Tentti #1 painoarvo 1/3
Tentti #2 painoarvo 2/3.
Hylätty (0)
Opiskelija ei ole osallistunut ryhmätöihin., Ei palauttanut tehtäviä (ajoissa). Tentissä eivät edes perusasiat ole hallussa.
Perusasiat ovat brändiprosessi 360, brändityökalu, kategorioina FMCG-, palvelu- B2B- ja henkilöbrändäys.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
On palauttanut tehtävät (ajoissa) ja osallistunut ryhmätöihin. Tentissä osoittaa perustason osaamista, mutta vaillinaisella tasolla. Hallitsee käsitteistön, muttei syventävää osaamista. Vastannut kaikkiin kysymyksiin.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Kuten edellä, mutta tentissä osoittaa hyvää osaamista, mutta joku/jotkut kysymysten osa-alueesta jäävät kattamatta.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kuten edellä, mutta tentissä vastaukset ovat erinomaista tasoa ja kysymysten kaikki osa-alueet tulevat katetuksi.
Esitietovaatimukset
Ei edeltävyysehtoja
Ilmoittautumisaika
01.06.2024 - 19.09.2024
Ajoitus
19.09.2024 - 07.11.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Paikasta riippumaton
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Degree Programme in International Business
Opettaja
- Arto Manninen
- Janne Granfors
Ryhmät
-
PINBOS23International Business Online Autumn 2023
Tavoitteet
After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.
Sisältö
- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio
Oppimateriaalit
Aaker: Aaker on Branding : 20 Principles That Drive Success. Tai vastaavat julkaisut/artikkelit + Materiaalit verkkoalustalla.
Opetusmenetelmät
Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa (vain ja ainoastaa PINBOS / IB on-line opetusryhmälle) , soveltaen PBL ja Innovaatio pedagogiikkaa.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksossa ei ole tenttiä.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa (IB on-line opetusryhmälle) , soveltaen PBL ja Innovaatio pedagogiikkaa. Ainoastaan PINBOS -ryhmälle.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaisia suoritustapoja, on-line toteutus.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op. Oppimistehtävinä kaksi erillistä tehtävää (yksi ryhmätyö ja yksi yksilötyö), jotka ohjeistetaan tarkemmin opintojakson aluksi. Ei tenttiä.
Sisällön jaksotus
Brandit ja brandin rakentaminen. Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää kuinka eri kommunikaatiomenetelmät ja -välineet vaikuttavat tuotteeseen ja yrityskuvaan. Opiskelija osaa kuvata ja nimetä tekijöitä jotka vaikuttavat brandiin, ja hän osaa soveltaa brandin rakentamisen keskeisiä elementtejä erilaisissa konteksteissa.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Ainoastan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ja ohjeen mukaisina arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida. Painoarvo ryhmätyö (hyväksytty / hylätty) yksilötyö 100 %, molemmat täytyy silti suorittaa hyväksytysti aikataulussaan. Huomaa, että Urkund / Ourginal plagioinnintarkastusohjelmaa saatetaan käyttää, merkitse siis käyttämäsi lähteet selväsi. Ja muista hyödyntää lähteitä näkyvästi. Myös opiskelijan antama vertaispalaute vaikuttaa kokonaisarviointiin (kuten alla).
Huomaa myös, tee heti paras mahdollinen suoritus, koska kurssissa ei ole tenttiä, ainut korotusmahdollisuus on tulla suorittamaan kurssia uudelleen silloin voimassa olevilla vaatimuksilla.
Arviointiasteikko 0-5.
Hylätty (0)
Tehtävä ei ole briiffin mukainen. Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy deadlinestä.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen peruskyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Lähteiden käyttö on mahdollisesti vähäistä tai puutteellista. Työt on kuitenkin palautettu ajoissa ja suoritustaso yltää tyydyttävään tasoon.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Muille opiskelijoille annettu vertaispalaute on rakentavaa ja analyyttistä. Tehtävät ovat laajoja, lähteitä on käytetty runsaasti ja töissä on selviä ansioita, analyyttistä pohdintaa ja reflektointia.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ja erityisiä ansioita ilman mitään näitä mitätöiviä puutteita. Lähteitä on käytetty erityisen laajasti ja selvästi syvennytty aiheeseen laajemmin kuin ryhmän perustaso. Esitykset ja annettu vertaispalaute on erinomaista tasoa.
Huomaa! Tee paras mahdollinen suorituksesi kerralla. Kurssissa ei ole tenttiä, ja ainut mahdollisuus korottaa hyväksyttyä arvosanaa on tulemalla kurssille uudelleen, ja tehdä suoritus silloin voimassa olevilla suoritusvaatimuksilla.
Esitietovaatimukset
Ei edeltävyysehtoja
Ilmoittautumisaika
01.06.2023 - 11.09.2023
Ajoitus
11.09.2023 - 01.12.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Lemminkäisenkatu
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
0 - 50
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Arto Manninen
Ryhmät
-
PLIITS22MARPLIITS22MAR
Tavoitteet
After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.
Sisältö
- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio
Oppimateriaalit
Kirjallisuus, luentomateriaali, ryhmätyömateriaali.
Opetusmenetelmät
Luennot, kirjallisuus, yksilötehtävät, ryhmätehtävät
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Vk 47, 48, 49.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Innovatiivinen pedagkiikka mkl. kenttätyö kaupoissa (ryhmätyö).
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaista suoritustapaa
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kirjareflektio, kaksi yksilötehtävää, kaksi ryhmätehtävää = 133 h, 5 op.
Viestintäkanava ja lisätietoja
Its-learning, e-mail.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Kirjareflektio + vertaispalaute, yksilötehtävät, ryhmätehtävät HYV/HYL kukin.
Tentti 0-5.
Hylätty (0)
Opiskelija ei ole osallistunut ryhmätöihin., Et palauttanut tehtäviä (ajoissa). Tentissä eivät edes perusasiat ole hallussa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
On palauttanut tehtävät (ajoissa) ja osallistunut ryhmätöihin. Tentissä osoittaa perustason osaamista, mutta vaillinaisella tasolla.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Kuten edellä, mutta tentissä osoittaa hyvää osaamista, mutta joku/jotkut kysymysten osa-alueesta jäävät kattamatta.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kuten edellä, mutta tentissä vastaukset ovat erinomaista tasoa ja kysymysten kaikki osa-alueet tulevat katetuksi.
Esitietovaatimukset
Ei edeltävyysehtoja
Ilmoittautumisaika
01.06.2022 - 24.10.2022
Ajoitus
24.10.2022 - 20.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
0 - 40
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Degree Programme in International Business
Opettaja
- Arto Manninen
Ryhmät
-
PLIITS21marPLIITS21mar
Tavoitteet
After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.
Sisältö
- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio
Arviointiasteikko
H-5
Esitietovaatimukset
Ei edeltävyysehtoja
Ilmoittautumisaika
01.06.2022 - 18.10.2022
Ajoitus
22.09.2022 - 20.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
Paikasta riippumaton
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
10 - 40
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Degree Programme in International Business
Opettaja
- Janne Granfors
- Arto Manninen
Ryhmät
-
PINBOS21International Business Online Autumn 2021
Tavoitteet
After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.
Sisältö
- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio
Oppimateriaalit
Aaker: Aaker on Branding : 20 Principles That Drive Success. + Materiaalit verkkoalustalla.
Opetusmenetelmät
Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa (vain ja ainoastaa PINBOS / IB on-line opetusryhmälle) , soveltaen PBL ja Innovaatio pedagogiikkaa.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksossa ei ole tenttiä.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa (IB on-line opetusryhmälle) , soveltaen PBL ja Innovaatio pedagogiikkaa. Ainoastaan PINBOS -ryhmälle.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaisia suoritustapoja, on-line toteutus.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op. Oppimistehtävinä kaksi erillistä tehtävää (yksi ryhmätyö ja yksi yksilötyö), jotka ohjeistetaan tarkemmin opintojakson aluksi. Ei tenttiä.
Sisällön jaksotus
Brandit ja brandin rakentaminen. Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää kuinka eri kommunikaatiomenetelmät ja -välineet vaikuttavat tuotteeseen ja yrityskuvaan. Opiskelija osaa kuvata ja nimetä tekijöitä jotka vaikuttavat brandiin, ja hän osaa soveltaa brandin rakentamisen keskeisiä elementtejä erilaisissa konteksteissa.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Ainoastan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ja ohjeen mukaisina arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida. Painoarvo ryhmätyö (hyväksytty / hylätty) yksilötyö 100 %, molemmat täytyy silti suorittaa hyväksytysti aikataulussaan. Huomaa, että Urkund / Ourginal plagioinnintarkastusohjelmaa saatetaan käyttää, merkitse siis käyttämäsi lähteet selväsi. Ja muista hyödyntää lähteitä näkyvästi. Myös opiskelijan antama vertaispalaute vaikuttaa kokonaisarviointiin (kuten alla).
Huomaa myös, tee heti paras mahdollinen suoritus, koska kurssissa ei ole tenttiä, ainut korotusmahdollisuus on tulla suorittamaan kurssia uudelleen silloin voimassa olevilla vaatimuksilla.
Arviointiasteikko 0-5.
Hylätty (0)
Tehtävä ei ole briiffin mukainen. Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy deadlinestä.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen peruskyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Lähteiden käyttö on mahdollisesti vähäistä tai puutteellista. Työt on kuitenkin palautettu ajoissa ja suoritustaso yltää tyydyttävään tasoon.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Muille opiskelijoille annettu vertaispalaute on rakentavaa ja analyyttistä. Tehtävät ovat laajoja, lähteitä on käytetty runsaasti ja töissä on selviä ansioita, analyyttistä pohdintaa ja reflektointia.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ja erityisiä ansioita ilman mitään näitä mitätöiviä puutteita. Lähteitä on käytetty erityisen laajasti ja selvästi syvennytty aiheeseen laajemmin kuin ryhmän perustaso. Esitykset ja annettu vertaispalaute on erinomaista tasoa.
Huomaa! Tee paras mahdollinen suorituksesi kerralla. Kurssissa ei ole tenttiä, ja ainut mahdollisuus korottaa hyväksyttyä arvosanaa on tulemalla kurssille uudelleen, ja tehdä suoritus silloin voimassa olevilla suoritusvaatimuksilla.
Esitietovaatimukset
Ei edeltävyysehtoja
Ilmoittautumisaika
01.06.2022 - 04.09.2022
Ajoitus
29.08.2022 - 16.10.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
Lemminkäisenkatu
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
0 - 40
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Degree Programme in International Business
Opettaja
- Arto Manninen
Ryhmät
-
PLIITS21marPLIITS21mar
-
Vaihtos22YrmyVaihtos22Yrmy
Tavoitteet
After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.
Sisältö
- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio
Arviointiasteikko
H-5
Esitietovaatimukset
Ei edeltävyysehtoja
Ilmoittautumisaika
01.12.2021 - 02.02.2022
Ajoitus
01.01.2022 - 31.07.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Paikasta riippumaton
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
10 - 40
Koulutus
- Degree Programme in International Business
Opettaja
- Arto Manninen
- Anne Leinovaara-Matomäki
Ryhmät
-
PINBOS20International Business Online Autumn 2020
Tavoitteet
After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.
Sisältö
- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio
Oppimateriaalit
Aaker: Aaker on Branding : 20 Principles That Drive Success. + Materiaalit verkkoalustalla.
Opetusmenetelmät
Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa (vain ja ainoastaa PINBOS / IB on-line opetusryhmälle) , soveltaen PBL ja Innovaatio pedagogiikkaa.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksossa ei ole tenttiä.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa (IB on-line opetusryhmälle) , soveltaen PBL ja Innovaatio pedagogiikkaa. Ainoastaan PINBOS -ryhmälle.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaisia suoritustapoja, on-line toteutus.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op. Oppimistehtävinä kaksi erillistä tehtävää (yksi ryhmätyö ja yksi yksilötyö), jotka ohjeistetaan tarkemmin opintojakson aluksi. Ei tenttiä.
Sisällön jaksotus
Brandit ja brandin rakentaminen. Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää kuinka eri kommunikaatiomenetelmät ja -välineet vaikuttavat tuotteeseen ja yrityskuvaan. Opiskelija osaa kuvata ja nimetä tekijöitä jotka vaikuttavat brandiin, ja hän osaa soveltaa brandin rakentamisen keskeisiä elementtejä erilaisissa konteksteissa.
Viestintäkanava ja lisätietoja
Tarkempi ohjeistus ja lisätiedot Itslearning - verkkoalustalla. Tutustu materiaaleihin heti Itslearning- alustan auettua ja aloita työstäminen itsenäisesti.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Ainoastan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ja ohjeen mukaisina arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida. Painoarvo ryhmätyö (hyväksytty / hylätty) yksilötyö 100 %, molemmat täytyy silti suorittaa hyväksytysti aikataulussaan. Huomaa, että Urkund / Ourginal plagioinnintarkastusohjelmaa saatetaan käyttää, merkitse siis käyttämäsi lähteet selväsi. Ja muista hyödyntää lähteitä näkyvästi. Myös opiskelijan antama vertaispalaute vaikuttaa kokonaisarviointiin (kuten alla).
Huomaa myös, tee heti paras mahdollinen suoritus, koska kurssissa ei ole tenttiä, ainut korotusmahdollisuus on tulla suorittamaan kurssia uudelleen silloin voimassa olevilla vaatimuksilla.
Arviointiasteikko 0-5.
Hylätty (0)
Tehtävä ei ole briiffin mukainen. Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy deadlinestä.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen peruskyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Lähteiden käyttö on mahdollisesti vähäistä tai puutteellista. Työt on kuitenkin palautettu ajoissa ja suoritustaso yltää tyydyttävään tasoon.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Muille opiskelijoille annettu vertaispalaute on rakentavaa ja analyyttistä. Tehtävät ovat laajoja, lähteitä on käytetty runsaasti ja töissä on selviä ansioita, analyyttistä pohdintaa ja reflektointia.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ja erityisiä ansioita ilman mitään näitä mitätöiviä puutteita. Lähteitä on käytetty erityisen laajasti ja selvästi syvennytty aiheeseen laajemmin kuin ryhmän perustaso. Esitykset ja annettu vertaispalaute on erinomaista tasoa.
Huomaa! Tee paras mahdollinen suorituksesi kerralla. Kurssissa ei ole tenttiä, ja ainut mahdollisuus korottaa hyväksyttyä arvosanaa on tulemalla kurssille uudelleen, ja tehdä suoritus silloin voimassa olevilla suoritusvaatimuksilla.
Esitietovaatimukset
Ei edeltävyysehtoja