Siirry suoraan sisältöön

Brand Management (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3011657-3016

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.06.2024 - 01.09.2024

Ajoitus

02.09.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet

  • Suomi
  • Englanti

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus
  • Degree Programme in International Business

Opettaja

  • Arto Manninen

Ryhmät

  • PLIITS23MAR
    PLIITS23MAR
  • 02.09.2024 08:00 - 11:00, Brand Management 3011657-3016
  • 09.09.2024 11:00 - 14:00, Brand Management 3011657-3016
  • 16.09.2024 15:00 - 16:00, Brand Management 3011657-3016
  • 27.09.2024 08:00 - 11:00, Ryhmä A / Brand Management 3011657-3016
  • 27.09.2024 12:00 - 15:00, Ryhmä B / Brand Management 3011657-3016
  • 30.09.2024 11:00 - 14:00, Brand Management 3011657-3016
  • 07.10.2024 15:00 - 16:00, Brand Management 3011657-3016
  • 28.10.2024 15:00 - 16:00, Brand Management 3011657-3016
  • 01.11.2024 08:00 - 11:00, Ryhmä A / Brand Management 3011657-3016
  • 01.11.2024 13:00 - 16:00, Ryhmä B / Brand Management 3011657-3016
  • 04.11.2024 12:00 - 14:00, Brand Management 3011657-3016
  • 26.11.2024 12:00 - 14:00, Brand Management 3011657-3016
  • 04.12.2024 10:00 - 12:00, Brand Management 3011657-3016

Tavoitteet

After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.

Sisältö

- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio

Oppimateriaalit

Kirjallisuus, digitaaliset kanavat, ympäröivä maailma eli esim. myymälävierailut, luentomateriaali (mkl. vierailijaluennoitsija), ryhmätyömateriaali.

Opetusmenetelmät

Luennot, kirjallisuus, yksilötehtävät, ryhmätehtävät, esitykset.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Tentti #1: 30.9.
Tentti #2 4.11.
Uusinnat 26.11 ja 4.12.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Innovatiivinen pedagkiikka mkl. kenttätyö kaupoissa (ryhmätyö).

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaista suoritustapaa

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kirjareflektio, kaksi yksilötehtävää ja siitä johdettu raportti, kaksi ryhmätehtävää, tentti x 2. = 133 h, 5 op.

Sisällön jaksotus

Brand management, Syys-Joulukuu 2024.

Viestintäkanava ja lisätietoja

Its-learning, e-mail.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Kirjareflektio + vertaispalaute, raportti, yksilötehtävät, ryhmätehtävät HYV/HYL kukin.
Tentti 0-5.
Tentti #1 painoarvo 1/3
Tentti #2 painoarvo 2/3.

Hylätty (0)

Opiskelija ei ole osallistunut ryhmätöihin., Ei palauttanut tehtäviä (ajoissa). Tentissä eivät edes perusasiat ole hallussa.
Perusasiat ovat brändiprosessi 360, brändityökalu, kategorioina FMCG-, palvelu- B2B- ja henkilöbrändäys.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

On palauttanut tehtävät (ajoissa) ja osallistunut ryhmätöihin. Tentissä osoittaa perustason osaamista, mutta vaillinaisella tasolla. Hallitsee käsitteistön, muttei syventävää osaamista. Vastannut kaikkiin kysymyksiin.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Kuten edellä, mutta tentissä osoittaa hyvää osaamista, mutta joku/jotkut kysymysten osa-alueesta jäävät kattamatta.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kuten edellä, mutta tentissä vastaukset ovat erinomaista tasoa ja kysymysten kaikki osa-alueet tulevat katetuksi.

Esitietovaatimukset

Ei edeltävyysehtoja