Brand Management (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3011657-3016
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.06.2024 - 01.09.2024
Ajoitus
02.09.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Degree Programme in International Business
Opettaja
- Arto Manninen
Ryhmät
-
PLIITS23MARPLIITS23MAR
- 02.09.2024 08:00 - 11:00, Brand Management 3011657-3016
- 09.09.2024 11:00 - 14:00, Brand Management 3011657-3016
- 16.09.2024 15:00 - 16:00, Brand Management 3011657-3016
- 27.09.2024 08:00 - 11:00, Ryhmä A / Brand Management 3011657-3016
- 27.09.2024 12:00 - 15:00, Ryhmä B / Brand Management 3011657-3016
- 30.09.2024 11:00 - 14:00, Brand Management 3011657-3016
- 07.10.2024 15:00 - 16:00, Brand Management 3011657-3016
- 28.10.2024 15:00 - 16:00, Brand Management 3011657-3016
- 01.11.2024 08:00 - 11:00, Ryhmä A / Brand Management 3011657-3016
- 01.11.2024 13:00 - 16:00, Ryhmä B / Brand Management 3011657-3016
- 04.11.2024 12:00 - 14:00, Brand Management 3011657-3016
- 26.11.2024 12:00 - 14:00, Brand Management 3011657-3016
- 04.12.2024 10:00 - 12:00, Brand Management 3011657-3016
Tavoitteet
After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.
Sisältö
- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio
Oppimateriaalit
Kirjallisuus, digitaaliset kanavat, ympäröivä maailma eli esim. myymälävierailut, luentomateriaali (mkl. vierailijaluennoitsija), ryhmätyömateriaali.
Opetusmenetelmät
Luennot, kirjallisuus, yksilötehtävät, ryhmätehtävät, esitykset.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Tentti #1: 30.9.
Tentti #2 4.11.
Uusinnat 26.11 ja 4.12.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Innovatiivinen pedagkiikka mkl. kenttätyö kaupoissa (ryhmätyö).
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaista suoritustapaa
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kirjareflektio, kaksi yksilötehtävää ja siitä johdettu raportti, kaksi ryhmätehtävää, tentti x 2. = 133 h, 5 op.
Sisällön jaksotus
Brand management, Syys-Joulukuu 2024.
Viestintäkanava ja lisätietoja
Its-learning, e-mail.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Kirjareflektio + vertaispalaute, raportti, yksilötehtävät, ryhmätehtävät HYV/HYL kukin.
Tentti 0-5.
Tentti #1 painoarvo 1/3
Tentti #2 painoarvo 2/3.
Hylätty (0)
Opiskelija ei ole osallistunut ryhmätöihin., Ei palauttanut tehtäviä (ajoissa). Tentissä eivät edes perusasiat ole hallussa.
Perusasiat ovat brändiprosessi 360, brändityökalu, kategorioina FMCG-, palvelu- B2B- ja henkilöbrändäys.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
On palauttanut tehtävät (ajoissa) ja osallistunut ryhmätöihin. Tentissä osoittaa perustason osaamista, mutta vaillinaisella tasolla. Hallitsee käsitteistön, muttei syventävää osaamista. Vastannut kaikkiin kysymyksiin.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Kuten edellä, mutta tentissä osoittaa hyvää osaamista, mutta joku/jotkut kysymysten osa-alueesta jäävät kattamatta.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kuten edellä, mutta tentissä vastaukset ovat erinomaista tasoa ja kysymysten kaikki osa-alueet tulevat katetuksi.
Esitietovaatimukset
Ei edeltävyysehtoja