Siirry suoraan sisältöön

Brand ManagementLaajuus (5 op)

Tunnus: 3011657

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.

Sisältö

- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio

Esitietovaatimukset

Ei edeltävyysehtoja

Ilmoittautumisaika

01.06.2024 - 01.09.2024

Ajoitus

02.09.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet
  • Suomi
  • Englanti
Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
  • Degree Programme in International Business
Opettaja
  • Arto Manninen
Ryhmät
  • PLIITS23MAR
    PLIITS23MAR

Tavoitteet

After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.

Sisältö

- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio

Oppimateriaalit

Kirjallisuus, digitaaliset kanavat, ympäröivä maailma eli esim. myymälävierailut, luentomateriaali (mkl. vierailijaluennoitsija), ryhmätyömateriaali.

Opetusmenetelmät

Luennot, kirjallisuus, yksilötehtävät, ryhmätehtävät, esitykset.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Tentti #1: 30.9.
Tentti #2 4.11.
Uusinnat 26.11 ja 4.12.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Innovatiivinen pedagkiikka mkl. kenttätyö kaupoissa (ryhmätyö).

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaista suoritustapaa

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kirjareflektio, kaksi yksilötehtävää ja siitä johdettu raportti, kaksi ryhmätehtävää, tentti x 2. = 133 h, 5 op.

Sisällön jaksotus

Brand management, Syys-Joulukuu 2024.

Viestintäkanava ja lisätietoja

Its-learning, e-mail.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Kirjareflektio + vertaispalaute, raportti, yksilötehtävät, ryhmätehtävät HYV/HYL kukin.
Tentti 0-5.
Tentti #1 painoarvo 1/3
Tentti #2 painoarvo 2/3.

Hylätty (0)

Opiskelija ei ole osallistunut ryhmätöihin., Ei palauttanut tehtäviä (ajoissa). Tentissä eivät edes perusasiat ole hallussa.
Perusasiat ovat brändiprosessi 360, brändityökalu, kategorioina FMCG-, palvelu- B2B- ja henkilöbrändäys.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

On palauttanut tehtävät (ajoissa) ja osallistunut ryhmätöihin. Tentissä osoittaa perustason osaamista, mutta vaillinaisella tasolla. Hallitsee käsitteistön, muttei syventävää osaamista. Vastannut kaikkiin kysymyksiin.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Kuten edellä, mutta tentissä osoittaa hyvää osaamista, mutta joku/jotkut kysymysten osa-alueesta jäävät kattamatta.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kuten edellä, mutta tentissä vastaukset ovat erinomaista tasoa ja kysymysten kaikki osa-alueet tulevat katetuksi.

Esitietovaatimukset

Ei edeltävyysehtoja

Ilmoittautumisaika

01.06.2024 - 19.09.2024

Ajoitus

19.09.2024 - 07.11.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Paikasta riippumaton

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
  • Degree Programme in International Business
Opettaja
  • Arto Manninen
  • Janne Granfors
Ryhmät
  • PINBOS23
    International Business Online Autumn 2023

Tavoitteet

After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.

Sisältö

- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio

Oppimateriaalit

Aaker: Aaker on Branding : 20 Principles That Drive Success. Tai vastaavat julkaisut/artikkelit + Materiaalit verkkoalustalla.

Opetusmenetelmät

Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa (vain ja ainoastaa PINBOS / IB on-line opetusryhmälle) , soveltaen PBL ja Innovaatio pedagogiikkaa.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksossa ei ole tenttiä.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa (IB on-line opetusryhmälle) , soveltaen PBL ja Innovaatio pedagogiikkaa. Ainoastaan PINBOS -ryhmälle.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaisia suoritustapoja, on-line toteutus.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op. Oppimistehtävinä kaksi erillistä tehtävää (yksi ryhmätyö ja yksi yksilötyö), jotka ohjeistetaan tarkemmin opintojakson aluksi. Ei tenttiä.

Sisällön jaksotus

Brandit ja brandin rakentaminen. Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää kuinka eri kommunikaatiomenetelmät ja -välineet vaikuttavat tuotteeseen ja yrityskuvaan. Opiskelija osaa kuvata ja nimetä tekijöitä jotka vaikuttavat brandiin, ja hän osaa soveltaa brandin rakentamisen keskeisiä elementtejä erilaisissa konteksteissa.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Ainoastan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ja ohjeen mukaisina arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida. Painoarvo ryhmätyö (hyväksytty / hylätty) yksilötyö 100 %, molemmat täytyy silti suorittaa hyväksytysti aikataulussaan. Huomaa, että Urkund / Ourginal plagioinnintarkastusohjelmaa saatetaan käyttää, merkitse siis käyttämäsi lähteet selväsi. Ja muista hyödyntää lähteitä näkyvästi. Myös opiskelijan antama vertaispalaute vaikuttaa kokonaisarviointiin (kuten alla).

Huomaa myös, tee heti paras mahdollinen suoritus, koska kurssissa ei ole tenttiä, ainut korotusmahdollisuus on tulla suorittamaan kurssia uudelleen silloin voimassa olevilla vaatimuksilla.

Arviointiasteikko 0-5.

Hylätty (0)

Tehtävä ei ole briiffin mukainen. Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy deadlinestä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen peruskyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Lähteiden käyttö on mahdollisesti vähäistä tai puutteellista. Työt on kuitenkin palautettu ajoissa ja suoritustaso yltää tyydyttävään tasoon.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Muille opiskelijoille annettu vertaispalaute on rakentavaa ja analyyttistä. Tehtävät ovat laajoja, lähteitä on käytetty runsaasti ja töissä on selviä ansioita, analyyttistä pohdintaa ja reflektointia.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ja erityisiä ansioita ilman mitään näitä mitätöiviä puutteita. Lähteitä on käytetty erityisen laajasti ja selvästi syvennytty aiheeseen laajemmin kuin ryhmän perustaso. Esitykset ja annettu vertaispalaute on erinomaista tasoa.

Huomaa! Tee paras mahdollinen suorituksesi kerralla. Kurssissa ei ole tenttiä, ja ainut mahdollisuus korottaa hyväksyttyä arvosanaa on tulemalla kurssille uudelleen, ja tehdä suoritus silloin voimassa olevilla suoritusvaatimuksilla.

Esitietovaatimukset

Ei edeltävyysehtoja

Ilmoittautumisaika

01.06.2023 - 11.09.2023

Ajoitus

11.09.2023 - 01.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Lemminkäisenkatu

Opetuskielet
  • Suomi
  • Englanti
Paikat

0 - 50

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Arto Manninen
Ryhmät
  • PLIITS22MAR
    PLIITS22MAR

Tavoitteet

After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.

Sisältö

- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio

Oppimateriaalit

Kirjallisuus, luentomateriaali, ryhmätyömateriaali.

Opetusmenetelmät

Luennot, kirjallisuus, yksilötehtävät, ryhmätehtävät

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Vk 47, 48, 49.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Innovatiivinen pedagkiikka mkl. kenttätyö kaupoissa (ryhmätyö).

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaista suoritustapaa

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kirjareflektio, kaksi yksilötehtävää, kaksi ryhmätehtävää = 133 h, 5 op.

Viestintäkanava ja lisätietoja

Its-learning, e-mail.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Kirjareflektio + vertaispalaute, yksilötehtävät, ryhmätehtävät HYV/HYL kukin.
Tentti 0-5.

Hylätty (0)

Opiskelija ei ole osallistunut ryhmätöihin., Et palauttanut tehtäviä (ajoissa). Tentissä eivät edes perusasiat ole hallussa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

On palauttanut tehtävät (ajoissa) ja osallistunut ryhmätöihin. Tentissä osoittaa perustason osaamista, mutta vaillinaisella tasolla.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Kuten edellä, mutta tentissä osoittaa hyvää osaamista, mutta joku/jotkut kysymysten osa-alueesta jäävät kattamatta.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kuten edellä, mutta tentissä vastaukset ovat erinomaista tasoa ja kysymysten kaikki osa-alueet tulevat katetuksi.

Esitietovaatimukset

Ei edeltävyysehtoja

Ilmoittautumisaika

01.06.2022 - 24.10.2022

Ajoitus

24.10.2022 - 20.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet
  • Suomi
  • Englanti
Paikat

0 - 40

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
  • Degree Programme in International Business
Opettaja
  • Arto Manninen
Ryhmät
  • PLIITS21mar
    PLIITS21mar

Tavoitteet

After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.

Sisältö

- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio

Arviointiasteikko

H-5

Esitietovaatimukset

Ei edeltävyysehtoja

Ilmoittautumisaika

01.06.2022 - 18.10.2022

Ajoitus

22.09.2022 - 20.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalous

Toimipiste

Paikasta riippumaton

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

10 - 40

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
  • Degree Programme in International Business
Opettaja
  • Janne Granfors
  • Arto Manninen
Ryhmät
  • PINBOS21
    International Business Online Autumn 2021

Tavoitteet

After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.

Sisältö

- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio

Oppimateriaalit

Aaker: Aaker on Branding : 20 Principles That Drive Success. + Materiaalit verkkoalustalla.

Opetusmenetelmät

Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa (vain ja ainoastaa PINBOS / IB on-line opetusryhmälle) , soveltaen PBL ja Innovaatio pedagogiikkaa.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksossa ei ole tenttiä.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa (IB on-line opetusryhmälle) , soveltaen PBL ja Innovaatio pedagogiikkaa. Ainoastaan PINBOS -ryhmälle.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaisia suoritustapoja, on-line toteutus.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op. Oppimistehtävinä kaksi erillistä tehtävää (yksi ryhmätyö ja yksi yksilötyö), jotka ohjeistetaan tarkemmin opintojakson aluksi. Ei tenttiä.

Sisällön jaksotus

Brandit ja brandin rakentaminen. Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää kuinka eri kommunikaatiomenetelmät ja -välineet vaikuttavat tuotteeseen ja yrityskuvaan. Opiskelija osaa kuvata ja nimetä tekijöitä jotka vaikuttavat brandiin, ja hän osaa soveltaa brandin rakentamisen keskeisiä elementtejä erilaisissa konteksteissa.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Ainoastan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ja ohjeen mukaisina arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida. Painoarvo ryhmätyö (hyväksytty / hylätty) yksilötyö 100 %, molemmat täytyy silti suorittaa hyväksytysti aikataulussaan. Huomaa, että Urkund / Ourginal plagioinnintarkastusohjelmaa saatetaan käyttää, merkitse siis käyttämäsi lähteet selväsi. Ja muista hyödyntää lähteitä näkyvästi. Myös opiskelijan antama vertaispalaute vaikuttaa kokonaisarviointiin (kuten alla).

Huomaa myös, tee heti paras mahdollinen suoritus, koska kurssissa ei ole tenttiä, ainut korotusmahdollisuus on tulla suorittamaan kurssia uudelleen silloin voimassa olevilla vaatimuksilla.

Arviointiasteikko 0-5.

Hylätty (0)

Tehtävä ei ole briiffin mukainen. Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy deadlinestä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen peruskyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Lähteiden käyttö on mahdollisesti vähäistä tai puutteellista. Työt on kuitenkin palautettu ajoissa ja suoritustaso yltää tyydyttävään tasoon.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Muille opiskelijoille annettu vertaispalaute on rakentavaa ja analyyttistä. Tehtävät ovat laajoja, lähteitä on käytetty runsaasti ja töissä on selviä ansioita, analyyttistä pohdintaa ja reflektointia.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ja erityisiä ansioita ilman mitään näitä mitätöiviä puutteita. Lähteitä on käytetty erityisen laajasti ja selvästi syvennytty aiheeseen laajemmin kuin ryhmän perustaso. Esitykset ja annettu vertaispalaute on erinomaista tasoa.

Huomaa! Tee paras mahdollinen suorituksesi kerralla. Kurssissa ei ole tenttiä, ja ainut mahdollisuus korottaa hyväksyttyä arvosanaa on tulemalla kurssille uudelleen, ja tehdä suoritus silloin voimassa olevilla suoritusvaatimuksilla.

Esitietovaatimukset

Ei edeltävyysehtoja

Ilmoittautumisaika

01.06.2022 - 04.09.2022

Ajoitus

29.08.2022 - 16.10.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous

Toimipiste

Lemminkäisenkatu

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

0 - 40

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
  • Degree Programme in International Business
Opettaja
  • Arto Manninen
Ryhmät
  • PLIITS21mar
    PLIITS21mar
  • Vaihtos22Yrmy
    Vaihtos22Yrmy

Tavoitteet

After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.

Sisältö

- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio

Arviointiasteikko

H-5

Esitietovaatimukset

Ei edeltävyysehtoja

Ilmoittautumisaika

01.12.2021 - 02.02.2022

Ajoitus

01.01.2022 - 31.07.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Paikasta riippumaton

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

10 - 40

Koulutus
  • Degree Programme in International Business
Opettaja
  • Arto Manninen
  • Anne Leinovaara-Matomäki
Ryhmät
  • PINBOS20
    International Business Online Autumn 2020

Tavoitteet

After completing the course the student is able to
- explain basic branding concepts
- explain factors that help to create differentiated brands
- apply brand building in different contexts.

Sisältö

- branding 360° process
- components of branding in three different sectors
- brand architecture and brand portfolio

Oppimateriaalit

Aaker: Aaker on Branding : 20 Principles That Drive Success. + Materiaalit verkkoalustalla.

Opetusmenetelmät

Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa (vain ja ainoastaa PINBOS / IB on-line opetusryhmälle) , soveltaen PBL ja Innovaatio pedagogiikkaa.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksossa ei ole tenttiä.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa (IB on-line opetusryhmälle) , soveltaen PBL ja Innovaatio pedagogiikkaa. Ainoastaan PINBOS -ryhmälle.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaisia suoritustapoja, on-line toteutus.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op. Oppimistehtävinä kaksi erillistä tehtävää (yksi ryhmätyö ja yksi yksilötyö), jotka ohjeistetaan tarkemmin opintojakson aluksi. Ei tenttiä.

Sisällön jaksotus

Brandit ja brandin rakentaminen. Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää kuinka eri kommunikaatiomenetelmät ja -välineet vaikuttavat tuotteeseen ja yrityskuvaan. Opiskelija osaa kuvata ja nimetä tekijöitä jotka vaikuttavat brandiin, ja hän osaa soveltaa brandin rakentamisen keskeisiä elementtejä erilaisissa konteksteissa.

Viestintäkanava ja lisätietoja

Tarkempi ohjeistus ja lisätiedot Itslearning - verkkoalustalla. Tutustu materiaaleihin heti Itslearning- alustan auettua ja aloita työstäminen itsenäisesti.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Ainoastan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ja ohjeen mukaisina arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida. Painoarvo ryhmätyö (hyväksytty / hylätty) yksilötyö 100 %, molemmat täytyy silti suorittaa hyväksytysti aikataulussaan. Huomaa, että Urkund / Ourginal plagioinnintarkastusohjelmaa saatetaan käyttää, merkitse siis käyttämäsi lähteet selväsi. Ja muista hyödyntää lähteitä näkyvästi. Myös opiskelijan antama vertaispalaute vaikuttaa kokonaisarviointiin (kuten alla).

Huomaa myös, tee heti paras mahdollinen suoritus, koska kurssissa ei ole tenttiä, ainut korotusmahdollisuus on tulla suorittamaan kurssia uudelleen silloin voimassa olevilla vaatimuksilla.

Arviointiasteikko 0-5.

Hylätty (0)

Tehtävä ei ole briiffin mukainen. Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy deadlinestä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen peruskyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Lähteiden käyttö on mahdollisesti vähäistä tai puutteellista. Työt on kuitenkin palautettu ajoissa ja suoritustaso yltää tyydyttävään tasoon.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Muille opiskelijoille annettu vertaispalaute on rakentavaa ja analyyttistä. Tehtävät ovat laajoja, lähteitä on käytetty runsaasti ja töissä on selviä ansioita, analyyttistä pohdintaa ja reflektointia.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ja erityisiä ansioita ilman mitään näitä mitätöiviä puutteita. Lähteitä on käytetty erityisen laajasti ja selvästi syvennytty aiheeseen laajemmin kuin ryhmän perustaso. Esitykset ja annettu vertaispalaute on erinomaista tasoa.

Huomaa! Tee paras mahdollinen suorituksesi kerralla. Kurssissa ei ole tenttiä, ja ainut mahdollisuus korottaa hyväksyttyä arvosanaa on tulemalla kurssille uudelleen, ja tehdä suoritus silloin voimassa olevilla suoritusvaatimuksilla.

Esitietovaatimukset

Ei edeltävyysehtoja