International MarketingLaajuus (5 op)
Tunnus: 3041223
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
After completing this course the studentis able to differentiate between various internationalization modehas an insight into the environment, process and operations of international market expansionknows the foundations on whichthe decisions concerning market entry strategies are madeis able to plan and implement marketing operations
Sisältö
Content:decisions of whether to internationalize, how to internationalize and the factors influencing these decisionsmarket analysis and making decision on which markets to entermarket entry strategies and the models of implementing themmarketing approaches for today’s digitalized business environmentsmarketing research and designing international marketing programme
Ilmoittautumisaika
02.12.2024 - 31.12.2024
Ajoitus
01.01.2025 - 23.04.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
16 - 60
Koulutus
- Tuotantotalouden koulutus
Opettaja
- Annika Karppelin
Ryhmät
-
ExcLIPAT24ExcLIPAT24
-
PTUTAS22PRODTuta tuotehallinta ja tuotantojohtaminen
-
PTUTAS22LOGTuta hankinta ja logistiikka
Tavoitteet
After completing this course the studentis able to differentiate between various internationalization modehas an insight into the environment, process and operations of international market expansionknows the foundations on whichthe decisions concerning market entry strategies are madeis able to plan and implement marketing operations
Sisältö
Content:decisions of whether to internationalize, how to internationalize and the factors influencing these decisionsmarket analysis and making decision on which markets to entermarket entry strategies and the models of implementing themmarketing approaches for today’s digitalized business environmentsmarketing research and designing international marketing programme
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojakson tenttipäivämäärät (3) Toteutukselle ei ole valinniasta suoritustapaa. Opintojakso toteutetaan kevätlukukaudella 2025. H-5 2 discussion session with given topics, in groups of 4 (prior preparation necessary). These discussion sessions are peer&self graded. Opiskelija ei saa tentistä hyväksyttyä suoritusta ( tarjottua kolema kertaa eiole käytetty tia snistä ei ole päässyt läpi hyväksyttävästi) TAI
1. Tentti 15.4. 08:30
2. Uusinta 1: 25.4. aika tarkennetaan opintojakson alussa
3. Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Jos koet omaavasi osaamsita kansainvälisestä markkinoinnista ja voit todentaa sen työtodistuksella, (tai sen osalla), jota et ole käyttänyt muihin opintopisteisiin korvaavana suorituksena tai sisällytettynä opintoihin, voit tehdä ehdotuksen AHOT -menettelystä.
AHOT: työtodistus minimi 150 h kansainvälisiä markkinoiniin ja/tai tuotelanserauksen tehtäviä sekä AHOT -tentti.
Ota yhteyttä opettajaan heti tammikuun 2025 alussa, viimeistään 24.1.2025.Sisällön jaksotus
Toteutus on englanninkielinen ja vaatii läsnäoloa tehtävä-/ryhmäkeskustelutunneilla.
Tenttipäivämäärät on annettu.Niiden sopivuus osallistujille tarkistetaan ensimmäisellä tunnilla.Arviointiasteikko
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Final exam of the course (multiple choice, some open question answers),
Own PC and access to its-platform necessary in order to participate.
Exam is 70% of the final grade
Each discussion (2) 15% - Absence from both discussions results to a failure of the course. Minimum one attendance. Absence IS calculated as 0.
Course is graded from failed/ 1-5Hylätty (0)
Opiskelija ei ole osallistunut lainkaan kahteen keskustelukertaan (the discussion sessions).