Siirry suoraan sisältöön

Brändin hallintaLaajuus (5 op)

Tunnus: KU00CU60

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa

- tunnistaa brändin ja sen rakentamisen merkityksen asiakkaan liiketoiminnassa
- soveltaa brändinhallinnan teoriaa ja keinoja markkinointiviestinnän suunnittelussa
- löytää keinoja ja ratkaisuja tavoitteellisessa brändin kehittämisessä
- ottaa huomioon kestävän kehityksen periaatteita työskentelyssään

Sisältö

Opintojakson pääsisältönä ovat brändimarkkinoinnin ja brändinrakentamisen keskeiset osa-alueet mainonnan suunnittelun näkökulmasta. Opintojakso sisältää teoriaa ja harjoituksia koskien brändinrakentamisen prosessia, brändin elementtejä, brändi-identiteettejä ja brändinhallinnan merkitystä. Opintojaksolla opitaan ymmärtämään eri markkinointiviestinnän muotojen kautta syntyviä vaikutelmia ja mielikuvia tuote- ja yritystasolla sekä suunnittelemaan ja kehittämään brändikonsepteja.