KampanjasuunnitteluLaajuus (5 op)
Tunnus: KU00CU59
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- määritellä kampanjasuunnittelun elementit ja merkityksen
- analysoida kampanjatoteutuksia mainonnan suunnittelijan näkökulmasta
- kehittää ja tuottaa asiakaslähtöistä kampanjasuunnittelua
- ottaa huomioon kestävän kehityksen periaatteet työskentelyssään
- ottaa huomioon asiakaslähtöisyyden merkityksen
- työskennellä osana ryhmässä
- suunnitella ja esitellä tekemäänsä työtä
Sisältö
Opintojakson pääsisältönä on systemaattinen, kokonaisvaltainen kampanjasuunnittelun prosessi, sen vaiheet ja tavoitteellinen työskentely. Opintojaksolla syvennetään markkinoinnin perustietoutta ja kehitetään analysointi- ja benchmarkkausharjoitusten avulla markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin hallintaa. Opintojakso voidaan toteuttaa kokonaan tai osana työelämän toimijoiden kanssa.